رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489727

۲۲ هزار تن گندم از بندر چابهار به خراسان رضوی حمل شد

ساعت24 -مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین ماه جاری ۲۲ هزار و ۶۴۷ تن گندم به وسیله ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری از بندر چابهار به مقصد مشهد و سایر شهرستان‌های این استان حمل شد.

جوانه گندم.jpg
ابراهیم نصری روز سه‌شنبه افزود: این اقدام با توجه به شرایط فعلی شیوع کرونا، پهلوگرفتن کشتی‌ها و تراکم کالاهای اساسی در بنادر اصلی کشور انجام شده است.

وی به همزمانی حمل این اقلام و تعطیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: برای تسهیل در تامین کالای اساسی هموطنان، ممنوعیت و محدودیت تردد برای ناوگان حامل کالاهای یاد شده چه به صورت خالی یا پر وجود ندارد.

وی ادامه داد: ناوگانی که اقدام به حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار نماید از ۳۰ درصد سوخت تشویقی مازاد بر سهمیه تعیین شده و حواله لاستیک بهره‌مند خواهد شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی حمل کالای اساسی بخصوص در شرایط حساس کنونی را، بیانگر مسوولیت و تعهد رانندگان استان نسبت به مردم دانست و افزود: حمل کالاهای اساسی از بنادر کشور به مقصد خراسان رضوی تا اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

۴۹ هزار راننده در بخش حمل و نقل بار و مسافر جاده‌ای در قالب ۶۳۱ شرکت در خراسان رضوی فعالیت دارند.

سالانه بیش از ۳۰ میلیون تن کالای دارای بارنامه، ۲۰ میلیون مسافر دارای صورت وضعیت و حدود چهار میلیون تن کالای ترانزیتی و صادراتی توسط ناوگان جاده‌ای این استان جابه‌جا می‌شود.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها