رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 490015

احتمال اکران «رستاخیز» در VODهای جهانی!

ساعت 24-احمدرضا درویش؛ کارگردان فیلم «رستاخیز» ضمن اشاره به اینکه ظرفیت جدید و خوبی برای نمایش و اکران فیلم‌ها فراهم شده است، گفت: به نظرم فیلمسازان به این زودی درباره اکران فیلم خود در «سینمای آنلاین» ورود نمی‌کنند زیرا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای فیلم «خروج» می‌افتد؟

style="text-align:justify"> احمدرضا درویش؛ کارگردان فیلم «رستاخیز» ضمن اشاره به اینکه ظرفیت جدید و خوبی برای نمایش و اکران فیلم‌ها فراهم شده است، گفت: به نظرم فیلمسازان به این زودی درباره اکران فیلم خود در «سینمای آنلاین» ورود نمی‌کنند زیرا باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی برای فیلم «خروج» می‌افتد؟

اما در صحبت‌هایی که با تهیه‌کننده فیلم داشتم چندان راغب به اکران فیلم در شبکه نمایش خانگی داخلی نیست. فیلم «رستاخیز» فیلم جهانی است و به زبان‌های زنده دنیا دوبله شده است و برای همین تا آنجایی که خبر دارم تهیه‌کننده فیلم بیشتر دنبال اکران فیلم در VODهای جهانی مانند آمازون، نتفلیکس و یوتیوب است.

البته شاید در ایام محرم و صَفَر طرح مناسبی برای اکران فیلم در سینماها وجود داشته باشد تا فیلم «رستاخیز» بتواند در سینماهای ایران اکران شود

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها