رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 490019

واکنش پیروانی به عکس جنجالی از تمرین پرسپولیس

ساعت 24-مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عکسی که امروز در فضای مجازی پخش شده مربوط به گذشته است و هیچکس اجازه ندارد حتی به صورت انفرادی در ورزشگاه محل تمرین ما حاضر شود و تمرین کند.

style="text-align:justify">افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عکس منتشر شده در فضای مجازی از تمرین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما تمرینات خود را مانند تمام تیم‌های دیگر زیر نظر کادرفنی و مربی بدنساز به صورت انفرادی انجام می‌دهیم و از طریق تصاویر به صورت آنلاین تمرینات زا پیگیری می‌کردیم و ممنوعیت بابت تمرینات گروهی داریم.

وی ادامه داد: این عکسی که امروز در فضای مجازی پخش شد مربوط به گذشته است و هیچکس اجازه ندارد حتی به صورت انفرادی در ورزشگاه محل تمرین ما حاضر شود و تمرین کند.

پیروانی در خصوص اظهارات نیکفر سرپرست تیم فوتبال سپاهان هم تصریح کرد: اگر دوستان نیم فصل را ۱۵ هفته محاسبه کرده‌اند ما با یک امتیاز فاصله قهرمانیم، اگر هفته هفدهم نیم‌فصل باشد بازهم ما قهرمانیم، به نظر من باید به آینده نگاه کنیم و ببینیم چه تصمیمی گرفته خواهد شد، چون اولویت اصلی ما سلامتی است.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در پایان در خصوص درخواست بازیکنان برای دریافت مطالبات‌شان از باشگاه هم گفت: حق مسلم هر بازیکنی است که حق و حقوق خود را دریافت کند، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در تلاش هستند مشکلات مالی را برطرف کنند و صد درصد این اتفاق خواهد افتاد.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها