رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 490077

از دلتنگی دیاباته و میلیچ تا مسابقه در لایو گذاشتن

قرنطینه دور از ایران چگونه است؟

ساعت 24-شرایط پیش آمده به خاطر کرونا باعث شده بسیاری از لژیونرهای فوتبال کشورمان و همین‌طور بازیکنان و مربیان خارجی حاضر در تیم ملی و لیگ برتر در این روزها دور از کشورمان باشند.

خبر
شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رقابت های فوتبال در همه کشورهای مطرح دنیا باعث شد فوتبالیست‌ها به یک تعطیلی ناخواسته بروند. در این شرایط بازیکنان و مربیان ایرانی شاغل در کشورمان در کنار خانواده‌های خود روزهای قرنطینه را می‌گذارنند اما شرایط برای لژیونرهای ایرانی و همین‌طور بازیکنان خارجی حاضر در لیگ برتر به گونه دیگری سپری شد. بازیکنان ایرانی حاضر در تیم‌های خارجی به دلیل مشکلات پروازی به وجود آمده پس از کرونا و همین‌طور سخت‌گیری‌های تیم‌ها برای رعایت قوانین مربوط به قرنطینه مجبور شدند در همان کشور محل بازی خود بمانند و تعطیلات خود را بگذرانند.

جهانبخش؛ خبرسازترین ایرانی

علیرضا جهانبخش یکی از خبرسازترین لژیونرهای فوتبال کشورمان در روزهای کرونایی است. او که این روزهای و به تنهایی در کشور انگلیس زندگی خود را می‌گذراند یکی از اولین فوتبالیست‌هایی بود که چالش روپایی زدن با دستمال کاغذی را انجام داد. او هم‌چنین در لایوهای اینستاگرامی هم بعضا فعال است و با هوادارانش بعضا لایو می‌گذارد؛ علیرضا که تازه در ترکیب برایتون جا افتاده بود و این تعطیلی برای او چندان خوب نبود در ادامه با یک تغییر چهره ناگهانی اقدام به زدن ریش‌هایش کرد. جهانبخش در این بین از انجام کارهای خیر هم عقب نماند و برای همشهریانش کمک‌هایی را ارسال کرد؛ اخیرا هم شنیده می‌شود او به همراه دیگر بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس قصد دارند مبالغی را برای کمک به ویروس کرونا به سرویس بهداشتی ملی انگلیس جمع‌آوری کنند.

لژیونرهای لایوباز!

دیگر لژیونرهای کشورمان هم مانند علیرضا جهانبخش مجبور هستند دور از خانواده روزهای خود را بگذرانند. به جز چالش دستمال کاغذی که تقریبا همه آن‌ها آن را انجام دادند، چالش‌های دیگری هم دیده شد که بازیکنان ایرانی یکدیگر را به آن دعوت می‌کردند؛ از چالش کتاب‌خوانی مهدی طارمی گرفته تا چالش دویدن کاوه رضایی و حرکات ورزشی که رامین رضاییان علاقه زیادی به آن داشت. کاوه رضایی این روزها یک تفریح دیگر هم دارد و آن انجام بازی والیبال با همسر والیبالیستش است که در اینستاگرام او همسرش آن را می‌بینیم. خبرسازترین تفریح لژیونرها اما لایوهای دونفره اینستاگرامی است. لایوهایی که در آن شوخی‌های جالب بین آن‌ها دیده می‌شد که سوژه بسیاری از آن‌ها علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس بود.

سردار آزمون هم این روزها در روسیه به سر می‌برد در اینستاگرام حسابی فعال است. او به همراه مهدی قایدی و مهدی طارمی در بازی‌های آنلاین حضور جدی دارد و لایوهای جالبی هم می‌گذراند. از جمله لایوهای خبرساز ستاره تیم ملی مصاحبه او با مجری روس مراسم قرعه‌کشی جام جهانی بود که بسیار جالب از آب درآمد. هم‌چنین او یک لایو دونفره هم با حسین سلیمانی از بازیگران تلویزیون داشت که نکات جالبی در آن مطرح شد.

امیر عابدزاده هم این روزها سخت مشغول تمرین کردن است تا با شروع دوباره مسابقات لیگ برتر پرتغال بتوانند در دروازه ماریتیمو به درخشش خود ادامه دهد، او فیلم‌ها و عکس‌های مختلفی هم از تمرینان سنگین خود با هوادارانش به اشتراک می‌گذارد.

استقلالی‌ها نگران دیاباته و میلیچ

در روزهای ابتدایی سال جدید خبر فسخ قرارداد نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی استقلال با این تیم اعلام شد تا هواداران استقلال حسابی نگران وضعیت تیم‌شان شوند. با وجود اعلام این خبر اما معاون باشگاه استقلال اعلام کرده مشکل بودوروف حل می‌شود و او در استقلال باقی خواهند. نگرانی اصلی استقلالی‌ها مربوط به دو خارجی دیگر این تیم یعنی شیخ دیاباته و هروویه میلیچ بود؛ دو بازیکنی که مانند بودوروف مطالباتی را از این تیم داشتند. با این حال این روزها اخبار خوشی درباره دو خارجی محبوب استقلال به گوش می‌رسد. دیاباته که در زمان شیوع کرونا در تهران درگیر مصدومیتش بود پیش از پایان سال راهی فرانسه شد. او در مصاحبه‌هایش اعلام کرده با شروع تمرینات استقلال به تهران برخواهد گشت و مشکلی با این باشگاه ندارد. هروویه میلیچ اما از روش دیگری برای نشان دادن رابطه خوبش با باشگاه استفاده کرده و هر چند روز یک بار با انتشار تصاویری از خودش و بازیکنان استقلال برای حضور دوباره در این تیم ابراز دلتنگی می‌کند. میلیچ که یکی از حرفه‌ای‌ترین بازیکنان لیگ برتر است چند باری هم با انتشار استوری‌های مختلف از تمریناتش نشان داده فوتبال را فراموش نکرده و قصد دارد پس از پایان کرونا با آمادگی راهی تهران شود.

دیاباته که در زمان شیوع کرونا در تهران درگیر مصدومیتش بود پیش از پایان سال راهی فرانسه شد. او در مصاحبه‌هایش اعلام کرده با شروع تمرینات استقلال به تهران برخواهد گشت و مشکلی با این باشگاه ندارد.

فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌ها هم دیگر استقلالی بود که در این مدت در ایران حضور نداشت. او که راهی دبی شده بود به خاطر مشکلات مربوط به قرنطینه هم‌چنان در این شهر حضور دارد و مشخص نیست چه زمانی راهی تهران خواهد شد. هم‌چنین گفته می‌شود مشکل مجیدی فقط قرنطینه نیست و او به دلیل مشکلات خانوادگی که برایش پیش آمده، فعلا در امارات مانده است. با این وجود مجیدی به بازیکنانش برنامه‌های تمرینی لازم را داده و بر این موضوع نظارت می‌کند.

جانشین بیرانوند درگیر زلزله!

دو بازیکن خارجی پرسپولیس هم با تعطیلی لیگ ایران راهی کشورهایشان شدند؛ بشار رسن و بوژیدار رادوشویچ این روزها در کشورهای خود حضور دارند و پس از تماس باشگاه پرسپولیس به کشورمان برخواهند گشت.

بشار رسن پس از فشار خانواده‌اش سرانجام راهی عراق شد و گفته می‌شود با عادی شدن اوضاع دوباره به ایران برخواهد گشت.

بوژیدار رادوشویچ هم که این فصل عملکرد درخشانی در دروازه پرسپولیس داشته و بیرانوند را هم نیمکت‌نشین کرده این روزهای در کشور کرواسی به سر می‌برد. او که پیش از ترک ایران به خاطر مطالباتش هم حسابی شاکی شده بود، این روزها در کرواسی علاوه بر کرونا با موضوع زلزله هم دست و پنجه نرم می‌کند. در روزهای ابتدایی فروردین بود که یک زلزله نسبتا شدید در کشور کرواسی و شهر زاگرب رخ داد که خوشبختانه به گلر پرسپولیس آسیبی وارد نشد.

سرمربی تیم ملی در خانه

درحالی که قرار بود تیم ملی در عید نوروز دو مسابقه خود در انتخابی جام جهانی را برگزار کند، کرونا باعث لغو این مسابقات شد و همین موضوع کمک می‌کند تا دراگان اسکوچیچ شانس و فرصت این را داشته باشد که بیشتر نسبت به تیم ملی ایران شناخت پیدا کند. اسکوچیچ این روزها در کشور کرواسی به سر می‌برد ولی به نظر می‌رسد ارتباطی بین او و بازیکنان تیم ملی وجود ندارد و احتمالا سرمربی تیم ملی خودش در حال آنالیز وضعیت تیم ملی است. در این بین یک شایعه عجیب هم درباره فسخ قرارداد سرمربی کروات با تیم ملی به گوش رسید که مطابق انتظار توسط اسکوچیچ تکذیب شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها