رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 490128

شرط مدیر شبکه پنج برای مجری شدن سلبریتیها

ساعت 24-مدیر شبکه پنج سیما تاکید کرد که از این پس در برنامه‌های تولیدی این شبکه سلبریتی‌ها به تنهایی اجرا را برعهده نخواهند داشت و حضورشان در برنامه با همراهی یکی از مجریان شبکه خواهد بود.

سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما با اشاره به حضور سلبریتی‌ها در برنامه‌های این شبکه به عنوان مجری و رویکرد این شبکه در حوزه استفاده از چهره‌ها در سال جاری گفت: از این پس رویکرد ما این است که اگر چهره یا سلبریتی‌ای قرار بود در شبکه به اجرا بپردازد، حضور ایشان در کنار مجریان تلویزیون باشد. به این ترتیب هیچ سلبریتی‌ای از این پس به تنهایی برنامه‌ها را اجرا نخواهد کرد.

وی در توضیح نمونه‌های اجرای این رویکرد توضیح داد: در ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه هم محمد علیزاده در کنار هیراد حاتمی (از مجریان شبکه پنچ) این برنامه را اجرا کرد. اکنون مسابقه «پنج ستاره» تنها برنامه‌ای است که یک بازیگر به تنهایی آن را اجرا می‌کند که آن هم پیش از این روی آنتن بوده است.

اشناب در ادامه با اشاره به رویکرد شبکه در معرفی قهرمانان مردمی هم اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما در شبکه، معرفی قهرمانان مردمی است که پیش از این هم در سال گذشته و در اسفندماه این طرح را برگزار کردیم. مردم این قهرمانان را دوست دارند و بازخورد خوبی هم در اجرای این طرح داشتیم.

اشناب همچنین با اشاره به ساخت سریال «پدر پسری» برای ماه رمضان گفت: اولین سریال تولیدی شبکه بعد از حدود دو سال مجموعه «پدر پسری» است که امیدواریم با قصه خوب شخصیت‌هایی شیرین مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

مدیر شبکه پنج در پایان درباره تولید برنامه‌های جدید در شبکه نیز گفت: ترجیح ما این است که برندهای موجود را تقویت کنیم چرا که تعدد عنوان در فضای شبکه کار اغلب به هدر دادن منابع و سردرگمی مخاطب می‌انجامد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها