رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496424

رمزگشایی علی مطهری از علت عصبانیت نتانیاهو و پمپئو از شعار ویژه سایت رهبری برای روز قدس

ساعت 24-علی مطهری با اشاره به شرایط خاص و ویژگی‌های روز قدس امسال تصریح کرد: سردار سلیمانی به دست آمریکا و اسرائیل به شهادت رسیدند و باید یاد ایشان را گرامی بداریم و راهشان را ادامه دهیم؛ کمترین انتقام خون این سردار رشید، آزادی فلسطین خواهد بود.

علی مطهری نماینده مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، پیامی تصویری در اختیار این خبرگزاری قرار داده، که متن آن به شرح ذیل است:

امسال روز قدس در یک شرایط خاصی برگزار می‌شود و باید از فضای مجازی استفاده بیشتری بکنیم.

در سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب شعار خیلی خوبی دیدم مبنی بر اینکه «مقاومت تا همه‌پرسی»؛ حرف خیلی منطقی و درستی است که دل‌های منصف را به سمت خود جذب می‌کند؛ یعنی همان طرحی که جمهوری اسلامی سال‌هاست مطرح کرده که همه فلسطینی‌ها از جمله آوارگان برای حکومت آینده خودشان، رأی بدهند و نوع حکومت خودشان را تعیین کنند تا سرنوشت ساکنان آنجا مشخص شود.

البته دیدم که نتانیاهو و پمپئو؛ وزیر امور خارجه آمریکا از این حرف عصبانی شده‌اند که روشن و بدیهی است که عصبانی شوند، چراکه دست آنها را رو می‌کند که با دموکراسی و آنچه که ادعا می‌کنند، مخالف هستند.

منطق مبارزه با رژیم صهیونیستی این است که ما نباید اشغال را به رسمیت بشناسیم؛ باید با اشغال و اشغالگر مبارزه کرد.

مردم فلسطین را در سال ۱۹۴۸ به زور از سرزمین خودشان بیرون کردند و این مسئله تا امروز ادامه یافته است و روشن است که همه مردم فلسطین و مسلمانان وظیفه دارند این سرزمین اسلامی را به دنیای اسلام برگردانند.

روز قدس امسال یک ویژگی دیگری هم دارد که آن هم شهادت سردار سلیمانی است که به دست آمریکا و اسرائیل به شهادت رسیدند و باید یاد ایشان را گرامی بداریم و راهشان را ادامه دهیم؛ کمترین انتقام خون این سردار رشید، آزادی فلسطین خواهد بود

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها