رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496508

واکنش ویدال به اظهارات جنجالی کیه‌لینی

ساعت24-بازیکن بارسلونا نسبت به اظهارات مدافع یوونتوس درباره مصرف مشروبات الکلی واکنش نشان داد.

به نقل از موندو دپورتیوو، آرتورو ویدال از طریق لایو اینستاگرام درباره آینده‌اش و لیونل مسی صحبت کرد و پاسخ جورجو کیه‌لینی را داد. هافبک بارسلونا گفت: از بودن در بارسا بیش از همیشه خیلی خشنودم و احساس راحتی می کنم. زمانی که به آبی اناری‌ها پیوستم دومین عمل زانویم را به تازگی پشت سر گذاشته بودم. در بهترین شرایط قرار نداشتم اما اکنون خیلی خوب هستم. دوستان خیلی خوبی دارم. با همه خوب هستم به خصوص با مسی، لوییس سوارس، جوردی آلبا. از بودن در این شهر خشنودم. فرزندانم و مادرم هم چنین احساسی دارند.

این هافبک اهل شیلی درباره تمرینات اخیر تیم اظهار کرد: شروع عجیبی بود که بازیکنان در زمین‌های مختلف کمپ سیوتات دپورتیوو به صورت فردی تمرین می‌کردند. با این حال مشتاق بازگشت به تمرینات و لمس توپ بودیم چون از کودکی از این کار لذت می‌بردیم. اکنون تمرین با ۱۰ هم تیمی کمی عجیب است. دو ماه خیلی سخت را در خانه گذراندیم.

ویدال درباره گلزنی در ال کلاسیکو صحبت کرد و گفت: شانس گلزنی در نخستین دیدارم برابر رئال مادرید را داشتم. این گل من را برای لحظات کلیدی قوی کرد. مردم در بارسلونا با مهربانی با من رفتار می‌کنند چون با قلبم برای این تیم بازی می‌کنم. این موضوع را در خیابان به من می‌گویند.

این بازیکن بارسلونا در مورد بهترین بازیکنی که دیده است، اظهار کرد: مسی فرازمینی است. به همین خاطر دو کوپا آمه‌ریکایی که با پیروزی برابر آرژانتین به دست آوردیم ارزشمندتر می‌شود. تماشای تمرینات روزانه مسی یک امتیاز است.

کیه‌لینی در بخشی از کتابش به ویدال اشاره کرده و نوشته بود که این بازیکن در دوران حضورش در یوونتوس مشروبات الکلی مصرف می‌کرده است. بازیکن بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: مردم تنها به بدترین بخشی که کیه‌لینی گفت توجه می‌کنند. گفتن چنین حرف‌هایی را خوب نمی‌بینم اما او هم‌چنین اعلام کرد ویدال یک قهرمان بود. کیه‌لینی با من تماس گرفت و ماجرا را برایم توضیح داد. کاری نبود که نتوانم انجام دهم. اجازه خروج داشتم. من هم مانند دیگران انسان هستم. زمانی که اشتباه می‌کنم تاوانش را می‌پردازم و سپس سرم را بالا می‌گیرم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها