رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496514

تیشه‌گران: مشکل فضای تمرینی برای شناگران ناشنوا نداریم

ساعت24-رییس فدراسیون ناشنوایان گفت: درست است اماکن ورزشی فدراسیون ناشنوایان به بخش خصوصی واگذار شده، اما مشکلی از نظر فضای تمرینی برای شناگران ناشنوا نداریم و هر زمان شناگران برای انجام تمرینات احساس نیاز کنند، استخر در اختیار آنها گذاشته می‌شود.

مهران تیشه گران اظهار کرد: اماکن ورزشی فدراسیون ناشنوایان هشت سال است که به بخش خصوصی واگذار شده و در این سالها مشکلی برای استفاده از اماکن ورزشی فدراسیون برای تیم‌های ملی نداشتیم. البته در حال حاضر از تیم ملی شنا فعالی برخوردار نیستیم و طی صحبتی که با رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو داشتم از او درخواست کردم که به منظور تقویت انجمن شنای ناشنوایان یک فرد قوی به عنوان رییس انجمن به ما معرفی کند.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود شناگران ناشنوا به دلیل واگذار شدن اماکن ورزشی فدراسیون به بخش خصوصی با مشکل فضای تمرینی مواجه هستند، گفت: ما هیچ مشکلی از نظر فضای تمرینی برای شناگران ناشنوا نداریم و هر زمان ورزشکاران برای انجام تمرینات آبی احساس نیاز کردند با عقد قرارداد با بخش خصوصی یک تا دو لاین را در اختیار تیم ملی قرار دادیم.

رییس فدراسیون ناشنوایان در پایان درباره زمان شروع فعالیت‌های ورزشی ناشنوایان در رشته‌های انفرادی افزود: وزارت ورزش به ما اعلام کرده که در رشته‌های انفرادی می‌توانیم فعالیت‌های ورزشی خود را آغاز کنیم اما سعی من بر این است که با هماهنگی علی نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش فعالیت رشته‌های انفرادی را در قالب اردوها آغاز کنیم تا تیم‌های خود را کم کم برای مسابقات جهانی که پیش‌رو داریم، آماده کنیم. بنابراین برای شروع فعالیت‌های خود منتظر تعیین تکلیف از سوی معاون قهرمانی وزارت ورزش هستم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها