رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496562

شی: برای حفظ جان مردم از هیچ چیز دریغ نمیکنیم

ساعت 24- رییس جمهوری چین با اشاره به همه گیری کرونا اظهار کرد: اولویت حزب کمونیست چین همواره منافع و حقوق مردم بوده و ما همیشه بر ایده توسعه با محوریت انسان پایبند بوده‌ایم چین برای حفظ جان و سلامت مردم از هیچ چیز دریغ نمی‌کند.

quot;َشی جین پینگ" روز شنبه در جلسه هیات منطقه خودمختار مغولستان داخلی سومین نشست سیزدهمین مجلس ملی نمایندگان خلق چین در پکن بار دیگر بر اهمیت دموکراسی و حفظ انسجام نیروهای مردمی تأکید کرد.

وی از کادرهای رهبری سطوح مختلف کشور خواست با اولویت دادن به ایجاد رفاه برای مردم به عنوان مهمترین کار خود، برای حل مشکلات واقعی مردم در زمینه های اشتغال، آموزش و پرورش و پزشکی تلاش کنند.

رییس جمهوری چین خاطر نشان کرد: باید فعالانه و مبتکرانه در اجرای پروژه های مهم و ارتقای ظرفیت مدیریت اساسی، تدابیر موثر در پیش بگیریم و ابتکار عمل برای مقابله با بحران را در دست داشته باشیم.

دو نشست سالانه "کنفرانس مشورت سیاسی خلق" و "مجلس ملی نمایندگان خلق چین" که به خاطر شیوع کرونا حدود ۸۰ روز به تأخیر افتاد، هم اکنون در پکن حال برگزاری است.

کنگره ملی خلق چین (NPC) روز جمعه با حضور سه هزار نماینده و کنفرانس مشورت سیاسی خلق چین با نام اختصاری 'سی پی پی سی سی' (CPPCC) هم روز پنجشنبه با حضور دو هزار تن در پکن آغاز بکار کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها