رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 496603

تعداد موارد فوتی کرونا در آمریکا از 97 هزار نفر عبور کرد

ساعت24-تعداد قربانیان کرونا در آمریکا رقم 97 هزار نفر را رد کرد و تعداد مبتلایان این کشور هم از یک میلیون و 600 هزار نفر گذشت.

بنابر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در شبانه‌روز گذشته ۲۳ هزار و ۳۳۴ مورد به تعداد مبتلایان کرونا در آمریکا و همچنین هزار و ۲۱۹ مورد به تعداد فوتی‌ها افزوده شد.

این آمار، مبتلایان این کشور از همه ۵۰ ایالت آن، ناحیه کلمبیا و سایر قلمروی ایالات متحده و همچنین افرادی که به این کشور بازگشته‌اند را شامل می‌شود.

با این حساب تعداد کل مبتلایان به کرونا در آمریکا یک میایون و ۶۰۰ هزار نفر را رد کرد و به رقم دقیق یک میلیون و ۶۴۵ هزار و ۳۵۳ نفر رسید. همچنین تاکنون ۹۷ هزار و ۶۵۵ نفر قربانی این ویروس در این کشور شده‌اند.

آمار تعداد ابتلا به این ویروس در جهان نیز بنابر پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، پنج میلیون و ۳۰۶ هزار و ۹۲۸ نفر است. تعداد قربانیان این همه‌گیری جهانی در سراسر کره زمین هم ۳۴۰ هزار و ۷۲ نفر و تعداد بهبودیافتگان دو میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۳۰ نفر است.

آمریکا همچنان با فاصله در جایگاه نخست کشورهای درگیر قرار دارد و بعد از آن برزیل که به کانون جدید این بیماری تبدیل شده با ۳۳۲ هزار و ۳۸۲ مبتلا و ۲۱ هزار و ۱۱۶ قربانی در جایگاه دوم است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها