رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497455

نیکا بیک‌لیک‌لی: برای برگزاری فینال بسکتبال بانوان دیر است/ منتظر تصمیم باشگاه هستیم

ساعت24-سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در مورد برگزاری بازی فینال لیگ گفت: وارد ماه خرداد شده‌ایم و تا حدودی برای انجام بازی دیر است. همچنین احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان وجود دارد و شیوع کرونا همچنان بالا است.

دیدار برگشت فینال بسکتبال بانوان بین تیم‌های گروه بهمن تهران و بانوان شهر گرگان اسفند ماه و به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. پس از گذشت نزدیک به سه ماه از تعطیلی مسابقات، چندی پیش ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش به باز شدن ورزشگاه‌ها و برگزاری مسابقات برخی از رشته‌های انفرادی خبر داد. حسن روحانی نیز شنبه، ۲۷ اردیبهشت اعلام‌ کرد فعالیت‌های ورزشی بدون حضور تماشاگر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از عید فطر برگزار می‌شوند اما فدراسیون بسکتبال هنوز تصمیمی در مورد دیدار برگشت فینال بانوان نگرفته است. به نظر می‌رسد برگزاری مسابقه بسکتبال به دلیل درگیری زیاد بین بازیکنان تیم‌ها ریسک بالایی دارد و باید تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ شود. البته تیم گروه بهمن موافق اعلام پایان لیگ است، با این حال بانوان شهر گرگان هنوز نظر خود را اعلام نکرده است.

نیکا بیک لیک لی، سرمربی تیم بانوان شهر گرگان در مورد فینال بسکتبال بانوان به ایسنا گفت: ستاد مبارزه با کرونا هنوز مجوز برگزاری بازی بسکتبال را صادر نکرده است. موضع باشگاه گروه بهمن مشخص است و دوست ندارند که بازی کنند چون هم بین بازی‌ها فاصله افتاده و هم شیوع کرونا بالا است با این حال نظر نهایی را باید باشگاه گرگان بدهد. ما هم با توجه به اینکه قرارداد بازیکنان روی کاغذ تمام شده باید جلسه ای برگزار و تصمیم گیری کنیم اما فعلا منتظر هستیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا موافق برگزاری بازی هستید؟ بیان کرد: وارد ماه خرداد شده‌ایم و تا حدودی برای انجام بازی دیر است. همچنین احتمال آسیب‌دیدگی بازیکنان وجود دارد و شیوع کرونا همچنان بالا است. اگر یک ماه پیش یا حتی ۲_۳ هفته پیش اعلام می‌شد اوضاع بهتر بود اما الان خیلی به صلاح نیست، با این حال باشگاه تصمیم گیرنده است.

بیک‌لیک‌لی در مورد مخالفت باشگاه گرگان با برگزاری بازی فینال قبل از توقف مسابقات گفت: سلامتی بازیکنان اولویت باشگاه بود، چون کرونا تازه شیوع پیدا کرده بود و آشنایی زیادی از آن وجود نداشت، به همین دلیل همه ترسیده بودند. گویا در دو هفته اخیر هم خیلی اوضاع خوبی نیست. از آقای کبیر(مسئول هیات بسکتبال گرگان) درخواست برگزاری جلسه برای آنالیز شرایط را داریم. پیشنهاد من این است که اگر به دنبال حضور در لیگ‌سال آینده هستیم، تمرکزمان را روی فصل بعد بگذاریم و با بازیکنان تصویه کنیم، با این حال آقای کبیر باید نظر نهایی را بدهند.

سرمربی بانوان شهر گرگان در پایان بیان کرد: با شیوع کرونا قرار بود فینال بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شود اما در آن صورت اصلا کیفیت نداشت، اکنون اگر برگزار شود باز همان مشکلات را داریم. از آنجایی که تیم مردان باشگاه شهرداری گرگان قهرمان اعلام نشد، مسئولان می‌خواهند که در مورد تیم دختران به اتفاق نظر برسند و بعد به فدراسیون اعلام کنند، ما هم احترام می‌گذاریم.

به گزارش ایسنا، فینال لیگ بانوان به صورت دو پیروزی از سه بازی برگزار می‌شود و تیم گروه بهمن در دور رفت این مرحله، بانوان شهر گرگان را با نتیجه ۵۶ بر ۵۳ شکست داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها