رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 497938

اعتراف سارقان ۲کیلو طلا در کردستان

ساعت 24 - فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو سارق و اعتراف آنان به 2 کیلو و 500 گرم انواع طلاجات به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبر داد.

style="text-align:justify">فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری دو سارق و اعتراف آنان به 2 کیلو و 500 گرم انواع طلاجات به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبر داد.

سردار علی آزادی اظهار کرد: در سال 93 فردی طلا فروش اهل تبریز با یک دستگاه خودرو در حوالی شهر سنندج در حرکت بوده که توسط دو سارق، خودروی وی متوقف و بوسیله چاقو مجروح و مقدار 2 کیلو و 500 گرم انواع طلاجات همراه وی سرقت می شوند.

وی افزود: 2 سارق مورد نظرکه اهل تهران هستند پس از سال ها متواری با اشراف اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی در نهایت در شهرستان "دیواندره" شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه سارقان به 2 کیلو و 500 گرم انواع طلاجات به ارزش بیش از 18 میلیارد ریال اعتراف کردند، به شهروندان توصیه کرد: هشدار های پلیس را جدی گرفته و از حمل وجه نقد، اشیاء قیمتی وانواع طلاجات به مقدار زیاد و بدون ملاحضات ایمنی و امنیتی جدا خودداری کنند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها