رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498119

آتش‌سوزی واگن‌های قطار در اسلامشهر

ساعت 24 -واگن های قطار مسافربری در اسلامشهر ساعتی قبل دچار آتش سوزی شد.

style="text-align:justify">از ساعتی قبل ۷ ایستگاه از آتش نشانی اسلامشهر درگیر خاموش کردن آتش واگن‌های اسقاطی ایستگاه آپرین بودند.

گفتنی است که با توجه به حجم و گسترش آتش به درخواست فرماندار اسلامشهر یک دستگاه تانکر آب ۵۰۰۰ لیتری از طریق اداره کل راه آهن تهران به محل حادثه اعزام شده است.

لازم به ذکر است که معاون مدیر کل راه آهن استان در محل حادثه حاضر شده و سه خط موازی از واگن‌ها در کنار هم که مجموعاً ۱۸ واگن می‌شود دچار حریق شده و علت حادثه مشخص نیست.

مهار کامل آتش سوزی واگن‌های فرسوده شرکت مسافربری رجا

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر از مهار کامل آتش سوزی واگن‌های فرسوده شرکت مسافربری رجا در ایستگاه آپرین خبر داد و اظهار داشت: آتش سوزی این واگن‌های فرسوده با تلاش مأموران آتش نشانی اسلامشهر مهار و حریق اطفا شد.

وی با بیان اینکه معاونین فرماندار و مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی در محل وقوع این آتش سوزی حضور داشتند گفت: با پیگیری‌های انجام شده اداره کل راه آهن استان تهران‌نیز اکیپ‌امدادی به ایستگاه آپرین اعزام کرد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است افزود: خوشبختانه این ‌حادثه خسارت جانی نداشت.

مرسلپور با بیان اینکه پیش از این بارها از مسئولان شرکت رجا خواسته بودیم تا نسبت به تعیین تکلیف این واگن‌های فرسوده اقدام‌کنند ادامه داد: در تماس تلفنی که امشب با مدیرعامل شرکت رجا داشتیم مقرر شد تا این شرکت در اسرع وقت نسبت به جمع آوری این واگن‌های فرسوده از ایستگاه آپرین اقدام کند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها