رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498255

بدهکاری ۲۷۱ میلیارد ریالی راه و شهرسازی خراسان شمالی به پیمانکاران

ساعت24 -سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: این اداره کل ۲۷۱ میلیارد و ۴۵۲ میلیون ریال به پیمانکاران راهسازی بدهکار است.

کارگر چینی در حال استراحت در سایت ساختمان سازی
مهران سلماسی روز پنج‌شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار است در شورای برنامه ریزی استان برای تامین اعتبار مورد نیاز پردخت بدهی های پیمانکاران، تصمیم گیری شود.

وی پروژه بجنورد سنخواست را از پروژه های اولویت دار استان عنوان کرد و افزود: طرح راهسازی بجنورد-سنخواست، ۹۰ کیلومتر طول دارد و اجرای آن از سال ۸۶ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه راهسازی اکنون ۳۴ درصد پیشرفت دارد افزود: از طول ۹۰ کیلومتری این مسیر، ۱۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

سلماسی افزود: امسال قرار است قطعه یک به طول پنج کیلومتر تکمیل شود.

وی، کمبود اعتبار را از مشکلات اجرای این پروژه عنوان کرد و اظهار داشت: امسال برای این پروژه ۱۱۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال اعتبار مصوب شده است

سلماسی خاطرنشان کرد: پارسال ۳۰ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال برای این پروژه تخصیص یافت.

وی در باره اجرای طرح راهسازی میامی-جاجرم گفت: این پروژه ۸۵ کیلومتر طول دارد که حدود ٣٥ کیلومتر آن در این استان و مابقی در سمنان است.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اجرای این طرح از سال ۸۹ آغاز شده است اجرای این پروژه راهسازی، راه دسترسی مرکز استان به تهران را ۹۰ کیلومتر کوتاه تر می کند و یکی از طرحهای اولویت‌دار برای این استان است.

وی با بیان اینکه این محور بطول ۳۰ کیلومتر، توسط شرکت جهاد نصر تهران زیر نظر مهندسین مشاورآبادگران شرق تا پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد اجرا شده بود گفت: عملیات تکمیلی از کیلومتر ۳۳ تا ۹۲، پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، از ابتدای سال جاری به شرکت طوس مسیر ابلاغ شد.

سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی قرارداد جدید ۲.۱ درصد و پیشرفت ریالی آن حدود ۱.۱ درصد است.

بر اساس این گزارش طول بزرگراه‌های استان ۱۸۰ کیلومتر، راه‌های اصلی ۴۴۰ کیلومتر و راه‌های روستایی حدود چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها