رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498313

دستگیری سارقان حرفه ای پراید در تهران / اعترافات رضا و میثم به 100 فقره دزدی

ساعت 24- 2 سارق جوان که در تهران اقدام به سرقت پراید و لوازم خودرو می کردند شناسایی و به دام پلیس افتادند. معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی از دستگیری2 سارق خودرو و لوازم داخل خودروهای پراید به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهمان که از خودروهای پراید سرقت می کردند به سرقت 100 فقره لوازم داخل خودروی پراید و 4 فقره سرقت خودرو اعتراف کردند .

خبر
سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" گفت: بیست و سوم فروردین ماه سال جاری یکی از شهروندان به کلانتری 152 خانی آباد نو مراجعه و پلیس را در جریان وقوع سرقت از داخل خودرو پرایدش قرار داد. پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده با دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

سرقت از خودروهای پراید/ 2 جوان تهرانی به دام افتادند

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: شاکی در اظهاراتش توضیح داد، بیست و یکم فروردین ماه خودروی پرایدم را در نزدیکی منزلم پارک کرده بودم و روز بعد زمانی که مراجعه کردم متوجه شدم، خودرو ام در محل قبلی نیست و دورتر از محل پارک در خیابانی رها شده است و درب صندوق خودرو تخریب شده و لاستیک زاپاس، جعبه ابزار و ... جمعا به ارزش 20 میلیون ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی افزود: با وصول پرونده تیمی از کارآگاهان اداره بیستم معاونت مبارزه با وسائط نقلیه پلیس آگاهی با بررسی و بازدید صحنه سرقت و تجمیع پرونده های مشابه به دست آوردند، خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته اند خودروی پراید بوده و مجرمان پس از سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو، آنها را در محل های کم تردد به صورت بلاصاحب رها می کنند.

سارقان پراید در چنگال پلیس تهران

وی با بیان اینکه در شاخه دیگری از بررسی ها مشخص شد، 2 سارق با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید به محل سرقت مراجعه می کنند، ابراز داشت: پس از شناسایی پلاک انتظامی خودروی متهمان، مالک آن به نام رضا 34 ساله که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت است، شناسایی شد.

کارآگاه میرزکی بیان داشت: با سرنخ بدست آمده و هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم متهم در منطقه مسعودیه دستگیر و به 4 فقره سرقت خودرو و بیش از100 فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو به ارزش 5 میلیارد ریال با همدستی فردی به هویت میثم اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه متهم ردیف دوم نیز با اخذ دستور قضائی در عملیاتی جداگانه در منطقه پیروزی دستگیر شد، اضافه کرد: هر دو متهم علت سرقت را بدست آوردن هزینه های زندگی و اعتیاد اعلام داشتند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستور قضائی تمامی محل های سرقت و مال باختگان شناسایی شده اند و اموال برخی از شاکیان نیز کشف و به آنها تحویل شد. متهمان با صدور قرار قانونی وثیقه روانه زندان شدند

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها