رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498380

شخصیت شناسی افراد بر اساس نحوه قفل شدن انگشتان دست!

ساعت24-نحوه قفل شدن انگشتان شما می تواند نشان دهنده شخصیت شما باشد, در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم

خبر
قبل از خواندن ادامه این مطلب می‌خواهم که همین الان، انگشتان دو دستتان را قفل و بررسی کنید که انگشت شست چپ روی انگشت شست راست قرار گرفته یا هر دو شستتان در راستای هم هستند یا انگشت شست راست روی انگشت شست چپ جا خوش کرده است؟!

بر اساس تحقیقات یکی از برندگان جایزه نوبل فیزیولوژی چگونگی قفل شدن انگشتان دو دست،‌ تست روان‌شناسی به حساب می‌آید و توجه داشته باشید که نتیجه‌گیری این آزمون بر اساس تحقیقات راجر ولکات اسپری برنده جایزه نوبل صورت گرفته است.

«راجر» یک دانشمند در زمینه نوروسایکولوژی است که برنده جوایزی همچون جایزه نوبل فیزیولوژی و پزشکی شده است. در ادامه تحلیل این تست روان‌شناسی را خواهید خواند، فقط توجه داشته باشید که بعضی از این نکات، ممکن است برای همه صدق نکند.

آیا دو انگشت شستتان در راستای هم قرار دارد؟

شما فردی هستید که قبول دارید توجه به جزئیات بسیار مهم است. شما یک فرد کمال‌گرا هستید و همین میزان فداکاری و توجه را از دیگران نیز انتظار دارید. اگر جزو این دسته از افراد باشید، ذاتاً مهارت رهبری دارید و همیشه در این زمینه الگوی دیگران هستید اما این بدان معنا نیست که شما به نیازها و شرایط افراد دیگر توجه نمی‌کنید. شما همیشه اظهارنظر افراد دیگر را می‌شنوید و سعی می‌کنید قبل از تصمیم‌گیری به نقطه نظرات دیگران توجه کنید.

رک‌گویی، صداقت و خلوص نیت شما گاهی می‌تواند دهان بعضی از افراد را ببندد، اما همین ویژگی‌هاست که شما را در نظر بسیاری محبوب می‌کند. شما در روابط عاطفی نیز به‌ صراحت و صداقت اهمیت می‌دهید و هرگز از بیان افکار خود اجتناب نمی‌کنید و فرد مورد علاقه خود را هم از انجام این کار باز نمی‌دارید.

آیا انگشت شست چپ‌تان روی انگشت شست راستتان است؟

اگر به این شکل انگشتان دست‌های خود را در هم قفل می‌کنید، احتمالاً فردی عمل‌گرا هستید. شما فردی هستید که وقتی به‌شدت احساساتی می‌شوید، هرگز تصمیم نمی‌گیرید.

شما معمولا قبل از نتیجه‌گیری، جوانب مثبت و منفی یک موضوع یا اتفاق را می‌سنجید. فریب‌دادن شما نیز بسیار دشوار است و از این نظر باید خوشحال باشید. شما یک توانایی مادرزادی در تشخیص دروغ‌های دیگران دارید و به همین دلایل دوستان و اعضای خانواده ارزش زیادی برای شما قائلند و اغلب برای مشورت نزد شما می‌آیند که معمولاً توصیه‌های عاقلانه‌ای هم به آن‌ها می‌کنید.

اما همه این موارد به معنای این نیست که شما یک فرد جدی باشید. برعکس، شوخ‌طبعی شما حتی می‌تواند به دلگیرترین مکان‌ها شادی بخشد. حس شوخ‌طبعی خارق‌العاده شما باعث می‌شود که در جمع‌ها، دیگران را مانند یک آهن‌ربا به خود جذب کنید. همچنین شما یک فرد رمانتیک هستید که کاملاً می‌دانید چطور یک رابطه عاشقانه را مدیریت کنید و دقیقا می‌دانید چه چیزی را در چه زمانی بگویید تا بتوانید خوشبختی بیشتری را تجربه کنید.

آیا انگشت شست راستتان روی انگشت شست چپتان است؟

اگر شما فردی هستید که هنگام در هم قفل کردن انگشتان خود، ترجیح می‌دهید انگشت شست راست را بالای انگشت شست چپ خود قرار دهید، در این صورت شما هوش هیجانی بالایی دارید. شما می‌توانید احساسات دیگران را درک کنید حتی اگر سعی کنند احساسات واقعی خود را پنهان کنند. این توانایی منحصر به فرد باعث می‌شود دیگران به‌راحتی با شما درددل کنند.

فقط در چنین مواقعی باید کمی مراقب باشید تا رازدار خوبی به حساب بیایید. این توانایی چشم‌اندازی را در اختیار شما قرار می‌دهد که دیگران قادر به درک آن نیستند و به شما کمک می‌کند متفاوت فکر کنید و تصمیمات درستی بگیرید. اگرچه تصمیم‌گیری‌ها پس از بررسی همه جوانب دیگر به لحاظ عاطفی، گاه به زمان نیاز دارد. توانایی شما در درک احساسات عمیق و ایجاد صمیمیت، دیگران را به سمت شما جذب می‌کند.

در روابط عاطفی، احساسات ناگفته شریک عاطفی خود را درک می‌کنید. شما هرگز برای تامین هرگونه نیاز عاطفی همسر مشکلی نخواهید داشت و این یک خبر خوب برای همسرتان است!

سیمرغ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها