رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498393

جهانبخش و قوچان نژاد نامزد بهترین آسیایی تاریخ لیگ هلند

ساعت24-دو بازیکن ایرانی نامزد بهترین آسیایی تاریخ لیگ هلند نام گرفتند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه معرفی بهترین آسیایی حاضر در لیگ های معتبر اروپایی، به سراغ لیگ هلند رفته است؛ لیگی که از دهه ۸۰ میزبان بازیکنان آسیایی زیادی بوده است و در سالهای اخیر نیز تعداد آن افزایش داشته است.

علیرضا جهانبخش (ایران)
۲۰۱۳-۲۰۱۸
باشگاه ها: نایمخن و آلکمار
بازی ها: ۱۱۲
گل : ۳۹
افتخارات: آفای گل لیگ هلند (۱۸-۲۰۱۷)


بسیاری از بازیکنان آسیایی در لیگ های اروپا تأثیر گذاشته اند ، اما علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی یکی از بهترین بازیکنانی بوده است که در اروپا درخشیده است و سابقه آقای گلی در لیگ هلند را نیز در کارنامه دارد. ۲۱ گل در ۳۳ بازی در فصل۱۸-۲۰۱۷ شامل دو هت تریک، کارنامه درخشان جهانبخش در لیگ هلند بود. این درخشش باعث شد تا بازیکن ایرانی با جدایی از آلکمار راهی برایتون در لیگ برتر انگلیس شود.

رضا قوچان نژاد (ایران)

۲۰۰۵-۲۰۰۹ ، ۲۰۱۶-۲۰۱۸ ، ۲۰۱۹ تاکنون
باشگاه ها: هیرنفین، زوله
بازی ها: ۸۲
گل: ۳۴
افتخارات: تیم برتر لیگ هلند ۱۷-۲۰۱۶

رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی متولد مشهد اکثر دوران کودکی خود را در هلند سپری کرد و خودش را به عنوان مهاجمی گلزن در این لیگ نشان داده است. بعد از بازی در بلژیک، انگلیس، قطر و کویت، او در فصل ۱۷-۲۰۱۶ یک فصل خوب را در این لیگ سپری کرد و اوج کار او هت تریک در بازی برابر آیندهوون بود. او در فصل بعد هشت گل دیگر به ثمر رساند و راهی قبرس و استرالیا شد. او در ابتدای فصل ۲۰-۲۰۱۹ به فوتبال هلند و تیم زوله پیوست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها