رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 498554

سه برادر در رودخانه سیستان غرق شدند

ساعت24-معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: سه برادر از توابع بخش مرکزی زابل به دلیل عدم آشنایی به فن شنا در رودخانه سیستان غرق شدند.

style="text-align:justify">حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهارداشت: سه برادر در محدوده روستای دهنو گلمیر از توابع بخش مرکزی زابل وارد آب رودخانه سیستان شده بودند که به علت عدم آشنایی به فن شنا غرق شدند.

او افزود: این افراد که به قصد ماهیگیری وارد قسمت کم عمق رودخانه سیستان شده بودند در گرداب گرفتار و دچار غرق شدگی می‌شوند.

معاون‌امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: دو نفر از این برادران توسط نیروهای مردمی حاضر در صحنه نجات داده می‌شوند و بلافاصله بعد از اطلاع به جمعیت هلال احمر یک تیم امدادی شامل نجاتگر و غواص به منطقه اعزام و در کمتر از نیم ساعت جنازه برادر سوم را از بستر روخانه به بیرون انتقال می‌دهند.

او با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تا کنون ۱۱ تن جان خود را در بستر رودخانه‌های منطقه سیستان از دست داده‌اند گفت: با توجه به جاری شدن آب در رودخانه‌ها و انهار منطقه و شرایط خاص رودخانه‌های سیستان مردم از ورود به داخل آب خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها