رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 501778

استاد قلابی، هم پول دختران را گرفت، هم آنها را آزار داد

ساعت24- ماموران پلیس امنیت عمومی استان ‌گزارش‌هایی از فریب و اغفال دختران جوان در فضای مجازی که از خانواده‌های مرفه بودند دریافت کردند و مشخص شد این افراد توسط شخصی که خود را دکتری مقیم یکی از ایالت‌های امریکا معرفی کرده، مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

حوادث
سرهنگ «محمود خلجی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت:با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مشخص شد که این فرد در فضای مجازی خود را استاد دانشگاه و مقیم یکی از ایالت‌های امریکا معرفی می‌کند و با وعده ازدواج به دختران جوان به خانواده‌های ثروتمند نزدیک می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس، سه نفر از دختران جوانی که به این روش مورد آزار قرار گرفته بودند، شناسایی شدند و مشخص شد که این فرد، مبلغ 500 میلیون ریال نیز از آنان اخاذی کرده است که با شناسایی متهم در عملیاتی غافلگیرانه در حین تردد در شهر اراک دستگیر و با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد به بهانه ازدواج و دریافت اقامت امریکا دختران را فریب می‌داده و از آنها سوءاستفاده می‌کرده است. با تکمیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی شد.‌

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها