رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502004

صعود بیسابقه در بورس

ساعت24-شاخص کل بورس امروز برای نخستین بار رشدی نزدیک به ۶۵ هزار واحد را تجربه کرد و از مرز یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد هم گذشت.

شاخص کل بازار سرمایه با ۶۴ هزار و ۹۱۱ واحد رشد رقم یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۱۸ هزار و ۲۸۸ واحد صعود به رقم ۴۵۳ هزار و ۴۰ واحد رسید.

معامله‌گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۰۳ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گلگهر، پالایش نفت اصفهان و س‌. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند و بانک‌های ملت و تجارت، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان و گلوگزان نمادهای پربیننده بورس بودند.

ورود فرابورس به کانال ۱۶ هزار واحد

شاخص کل فرابورس نیز با ۵۶۳ واحد رشد به رقم ۱۶ هزار و ۵۱۶ واحد رسید.

معامله‌گران این بازار ۶۲۸ هزار معامله به ارزش ۱۱۴ هزار و ۱۰ میلیارد ریال انجام دادند.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فرابورس ایران، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند و نمادهای پربیننده این بازار نیز از سهامی ذوب‌ آهن اصفهان، بانک دی، گروه صنایع کاغذ پارس، سیمان لار سبزوار، گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی، تولید برق ماهتاب کهنوج و س‌. توسعه و عمران استان کرمان تشکیل شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها