رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502055

مذاکره استقلال با قلعه‌نویی برای فصل بعد صحت دارد؟

ساعت24-سخنگوی باشگاه سپاهان در واکنش به مطرح شدن حضور امیر قلعه نویی در تیم استقلال گفت: قلعه نویی به قراردادش باسپاهان متعهد است.

style="text-align:justify">به نقل از روابط عمومی باشگاه فولادمبارکه سپاهان، سیدعلی پزشک سخنگوی این باشگاه پیرامون مذاکره باشگاه استقلال با قلعه نویی گفت: از پیشنهاد مستقیم استقلال به امیر قلعه‌نویی تا این لحظه در باشگاه سپاهان اطلاعی نداریم و به نظر می رسد این موضوع صحت نداشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد این بحث شایعه سازی برای برهم زدن تمرکز تیمهای سپاهان و استقلال هست، چون با شناختی که از آقای قلعه نویی داریم مطمئن هستیم تا زمانی که با هر باشگاهی قرارداد داشته‌اند کاملا متعهد به قرارداد بوده و صرفا تمرکز خود را بر موفقیت تیم تحت مربیگری خود معطوف می کنند.

سخنگوی باشگاه سپاهان ادامه داد: آقای قلعه نویی سرمربی سپاهان هستند و تا آخر فصل هم با این باشگاه قرارداد دارند و قطعا مسئولین سپاهان و ایشان در فرصت مناسب برای ادامه همکاری ها در فصل آینده وارد مذاکره خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر همه توان موجود در تیم مدیریتی باشگاه ، کادر مربیگری و بازیکنان، متمرکز بر کسب نتایج درخشان و کسب رضایت هواداران و علاقمندان به ورزش کشور است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها