رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502667

آیا ترامپ طرح الحاق را لغو کرده است؟

ساعت 24- رئیس سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) اعلام کرد که این دونالد ترامپ بود که طرح الحاق را متوقف کرد، چراکه دیگر زمان برای این اقدام مناسب نیست.

رای‌الیوم، ابراهام بورگ، رئیس سابق کنست روز جمعه در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی “IL fatto Quotidiano” اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا طرح الحاق را متوقف کرد، چراکه او زمانی برای کمک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل جهت نجات خودش با الحاق کرانه باختری و دره اردن ندارد.

وی ادامه داد: ترامپ و نتانیاهو جنون خودشیفتگی دارند و افرادی بی وجدان و بی اخلاق هستند. فقط برای آنکه خودشان را نجات دهند و در قدرت بمانند، حاضرند علیه هر شخصی دست به کودتا بزنند.

رئیس سابق کنست تصریح کرد: اگر غیرممکن نباشد، بسیار دشوار است که پیش‌بینی‌هایی در مورد سیاست الحاق مطرح شود، چراکه شفافیتی در خصوص این طرح وجود ندارد. هیچ کس آن را به صورت دقیق نمی‌داند.

پیشتر مسئولان آمریکایی اعلام کردند که نشست‌های سه روزه در کاخ سفید میان معاونان دونالد ترامپ درخصوص اینکه آیا واشنگتن به اسرائیل چراغ سبز جهت الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری اشغالی نشان می‌دهد یا خیر، برگزار شد که این نشست‌ها بدون اتخاذ تصمیم نهائی پایان یافت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها