رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 502745

تعطیلی تا پایان سال، به نفع نظام سلامت است

ساعت 24- جهانپور گفت: هیچ استعفای مکتوبی از ناحیه وزیر محترم بهداشت صادر نشده بود و اصلاً شرایط هم شرایطی نبود که ایشان بخواهد از زیر این بار سنگینی که بر دوش مجموعه نظام سلامت و به خصوص در راس آن وزیر بهداشت است شانه خالی کند.

style="text-align:justify">کیانوش جهانپور، مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت:

نباید فراموش کنیم تمام اقدامات ایران در بحث مقابله با کرونا در شرایط تحریم شکل گرفت و این موضوع نباید هیچوقت از نظرها دور بماند.

من سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیستم و هیچوقت هم نبودم اما قاعدتاً در صورت امکان هر چه محدودیت‌ها افزایش پیدا می‌کرد به نفع کشور بود؛ حتی همین امروز هم که لاجرم و ناگزیر دنیا وارد فاز بازگشایی شده، اگر از زاویه نظام سلامت و بهداشت بخواهیم نگاه کنیم تا آخر سال تعطیل باشد به نفع نظام سلامت است ولی این که این امر چقدر ممکن است موضوع دیگریست.

هیچ استعفای مکتوبی از ناحیه وزیر محترم بهداشت صادر نشده بود و اصلاً شرایط هم شرایطی نبود که ایشان بخواهد از زیر این بار سنگینی که بر دوش مجموعه نظام سلامت و به خصوص در رأس آن وزیر بهداشت است شانه خالی کند. ما استعفای رسمی نداشتیم ولی نمی‌توانیم بگوییم که هیچ گلایه‌ای نیست و افراد، گروه‌ها و مجموعه‌ها هیچ تخالف و تضاربی با یکدیگر ندارند.

خبرگزاری آنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها