رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503497

در مقابل چالش کرونا سر خم نکردیم

ساعت24-دبیر سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در افتتاحیه این جشنواره گفت: خوشحالم که در مقابل چالش کرونا سر خم نکردیم و تسلیم نشدیم و با برگزاری مجازی این مراسم به اهداف مورد نظر دست یافتیم.

دکتر عظیم میرزازاده در مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری، بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی که همزمان با دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه به صورت مجازی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: هدف اصلی از برگزاری جشنواره مطهری، معرفی و تجلیل از فرایندهای آموزشی برتر است و ین جشنواره در دو سطح دانشگاهی و کشوری برگزار می شود؛ ضمن اینکه می توانیم با برگزاری این جشنواره به ترویج نوآوری و معرفی فرایندهای جدیدی که به ارتقاء کمک کند، دست یابیم.

دبیر سیزدهمین جشنواره شهید مطهری با اشاره به تاریخچه برگزاری این جشنواره، یادآور شد: از سال ۹۴ و همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره مطهری، دبیرخانه دائمی همایش در تهران تشکیل شد و ۶ حیطه فعلی شکل گرفت. در واقع بعد از پایان دوازدهمین جشنواره شهید مطهری، سه جلسه با داوران جشنواره برگزار شد تا چالش های مسیر بررسی بشوند و ۶ جلسه نیز در راستای افزایش توافق داوری برگزار شد که دستاورد آن، مرتفع شدن ابهامات زمان داوری و نهایتاً، همکاری و هماهنگی و اصلاح روند اداری بود.

وی خاطرنشان کرد: شفاف سازی منابع و روندهای قبلی برگزاری جشنواره های گذشته در دستور کار بود اما مستندسازی آن با تدوین و تنظیم شیوه نامه مدیریت اجرایی فرایند داوری جشنواره کشوری در دی ماه ۱۳۹۸ شکل گرفت.

به گفته وی، پیشبینی فایل صوتی ـ تصویری در راستای رساندن صدای مخاطبین به داوران، اضافه شدن داوران جدید با ملاک های از پیش تعیین شده به مجموعه داوران و افزایش دو برابری زمان ارزیابی کمیته های تخصصی در راستای افزایش دقت داوری از تغییرات تیم داوری جشنواره جدید است.

دکتر میرزازاده افزود: در مجموع ۲۱۸ فرایند برای دبیرخانه جشنواره شهید مطهری امسال ارسال شده که از هر کلان منطقه یک نفر از اعضای هیات علمی کلان منطقه در هیات داوران داوری حضور دارند.

وی تاکید کرد: امسال برای اولین بار در یکی از حیطه ها هیچ فرآیندی شایسته دریافت رتبه اول یا دوم نشد و این مساله نشان دهنده ارتقاء کیفیت داوری است.

دکتر میرزازاده با اشاره به انتشار کتاب جشنواره امسال، گفت: اختتامیه سیزدهمین جشنواره آموزشی شهیدمطهری همزمان با بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی فردا شنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با حضور وزیر بهداشت، معاون آموزشی وزارت بهداشت و رئیس بیست ویکمین همایش کشوری آموزش پزشکی و رئیس مرکز مطالعات آموزش پزشکی برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها