رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503666

افزایش مراجعان بیماران کرونایی در بیمارستان اسلامشهر

ساعت 24-رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر گفت: با افزایش موج شیوع ویروس کرونا تعداد بیماران بستری در بیمارستان اسلامشهر افزایش چند برابری یافته است.

style="text-align:justify">علی اکبر معدنی پور رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان، اظهار کرد: در پی افزایش موج جدید شیوع ویروس کرونا تعداد بیماران بستری مبتلا به این ویروس افزایش چشمگیری یافته و تعدادی بیمار بدحال وخیم هم در زیر دستگاه قرار دارند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بیمارستان امام رضا(ع)، افزود: در فاصله موج اول تا دوم شیوع ویروس کرونا تعدادی از دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان تهیه و بخش‌های مختلف بیمارستان تجهیز شده اما با شروع موج جدید این بیماری و افزایش مراجعان، ظرفیت بیمارستان پر شده است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ بیمار کرونایی در دو بخش بیمارستان بستری و اغلب آن‌ها وضعیت جسمانی نامناسبی برخوردارند، تأکید کرد: متأسفانه به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا، روزانه تعداد زیادی بیمار کرونایی باحال نامساعد در بیمارستان بستری می‌شوند و ظرفیت تخت‌های بیمارستان پر شده است.

معدنی پور خاطرنشان کرد: علاوه بر بیماران بستری، تعدادی از بیماران به صورت سرپایی مراجعه می‌کنند که از لحاظ تعداد دارای فراوانی کمی است ولی وضعیت وخیم بدی دارند و ما متأسفانه امکان پذیرش بیماران سرپایی را نداریم و قطعاً با این روند رو به رشد، به زودی با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه خواهیم بود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها