رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 503858

قلیپور :همیشه در خرابکاریها رد پای یک مدیر ایرانی هست!

ساعت24- قهرمان ووشوی ایران از عملکرد مدیران پیشین این فدراسیون رضایت دارد.

ووشوی ایران
حمیدرضا قلی پور،قهرمان نام آشنای ووشوی ایران؛ این روزها با قدرت مسابقات حرفه ای MMA تمرین می کند. او با اینکه با سازمان اروپایی قرارداد بسته اما ترجیح می دهد اسمی نبرد.چرا که می ترسد بلایی که قبلا سرش آمده برایش تکرار شود.

*حالا با شرایط فعلی کرونا به چه کار می کنی؟
با بهبودی مصدومیت زانو یم و جراحی موفقیت آمیزم ،ییشتر تمرینات بدنسازی، هوازی و قدرتی را انجام میدهم. همه دنیا منتظر رونمایی از واکسن کرونا است تا شر این ویروس کم شود. با محدودیت های تمرینی ، فعلا تمرینات فنی نمیتوانم انجام دهم.البته 25 روز پیش که شرایط بهتر بود تمرینات جوجیتسو را انجام میدادم اما حالا فقط تمرینات کیسه زدن در برنامه هایم است و به دلیل شرایط فعلی و خطر کرونا نمیتوانم تمرینات فنی را انجام دهم.

*همچنان تصمیم داری در MMA مبارزه کنی؟
با یک سازمان اروپایی به توافق رسیده ام، اماهنوز برنامه ای برای مسابقات اعلام نشده است. باید این شرایط به حالت عادی برگردد تا وضعیت مسابقات مشخص شود.
ضمن اینکه به خاطر حساسیت هایی که بین فایترها و رقبای ایرانی وجود دارد؛ نمیتوانم اسم سازمانی که با آنها به توافق رسیده ام را بگویم.

*چرا دوست نداری اسم سازمان حرفه ای را بگویی؟
نمیدانم بگویم حسادت یا ... متاسفانه بارها برای فایترهای دیگر چنین اتفاقاتی رخ داده است، همین که در داخل کشور دیگر فایترها باخبر شوند که یک نفر با یک سازمان حرفه ای قرارداد بسته؛ مدیربرنامه هایشان را مامور میکنند تا به هر طریقی ، فضای حضور او را در آن سازمان خراب کنند، انقدر سم پاشی میکنند تا دیگر جایی برای حضور در آن سازمان نباشد. من با یک سازمان روسی به توافق صددرصد رسیده بودم؛ یک دفعه قراردادم را آن سازمان فسخ کرد؛ با پیگیری متوجه شدم؛ سم پاشی مدیر برنامه یکی از همین دوستان که در مسابقات حرفه ای مبارزه میکند؛ حضورم در آن مسابقات را منتفی کرد ؛ دقیقا برای بازیکنان دیگر این اتفاق رخ داده و همیشه رد پای یک مدیر برنامه ایرانی در این خرابکارها دیده می شود. آنها با نامه، ایمیل و ... هر طوری که میتوانند سم پاشی میکنند تا به هدفشان برسند و به همین دلیل دوست ندارم اسم سازمانی که قرارداد بسته ام ،فعلا مطرح شود.

*نظرت درباره ریاست چهار ساله صدیقی ؛ نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟
همه میدانند مهدی علی نژاد، مدیر خیلی موفقی در فدراسیون ووشو بود، در 13 سال قبل اتفاقاتی در ووشو افتاد که هیچ وقت قبلا رخ نداده بود. ووشوی ایران قهرمان دنیا شد و این موضوع قدرت تیم ملی ووشو ایران را به دنیا نشان داد. امیرصدیقی حالا رئیس فدراسیون شده ؛ او هم کار سختی دارد و هم کارآسان ؛ سخت از این نظر که تکرار موفقیت های ووشو در دوره علی نژاد واقعا کار دشواری است، آسان از این نظر که فدراسیون در این سال ها طوری کارهایش چیده شده که رئیس جدید از لحاظ اتوماسیون اداری هیچ مشکلی ندارد.

*یعنی صدیقی برای تکرار موفقیت های ووشو باید از تجربیات مهدی علی نژاد استفاده کند؟
بله ،بدون شک صدیقی باید از تجربیات مهدی علی نژاد در مدیریت فدراسیون ووشو استفاده کند؛ وگرنه از مسیر قهرمانی اش خارج می شود. پس باید او علاوه بر استفاده از تجربیات رییس قبلی باید یک فرد خلاقی هم باشد تا بتواند اتفاقات بهتری را برای ووشوی ایران رقم بزند. صدیقی جوان و با پتانسیل است؛ او ارتباط خوبی با علی نژاد دارد و میتواند فدراسیون را مدیریت کند.

*بعداز خداحافظی، اگر پیشنهاد مربیگری به شما بدهند قبول می کنی؟
من جزوخانواده ووشو هستم، سال ها برای کشور عزیزم با لباس تیم ملی ووشو افتخارآفرینی کرده ام. فدراسیون برای موفقیت من فدراسیون سرمایه گذاری کرده و دوست دارم تجربیاتم را به نسل جدید منتقل کنم؛ هنوز پیشنهادی نشده اما اگر پیشنهاد شود قطعا به آن فکر می کنم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها