رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504014

اعلام محدودیت‌های یک هفته ای در تهران

ساعت 24 - همه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها به مدت یک هفته تعطیل هستند.اعلام محدودیت‌های یک هفته ای در پایتخت از طرف شهرداری تهرانمحدودیت هایی به دلیل کرونا، به مدت یک هفته در تهران اجرا می شود.

style="text-align:justify">براساس خبر منتشر شده در سایت شهر (وابسته به شهرداری تهران) و خبرگزاری ایلنا، بر اساس اعلام سازمان پیشگیری و مدیریت شهر تهران این محدودیت ها به مدت یک هفته اعمال خواهد شد:

همه دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی، مساجد و مصلی ها به مدت یک هفته تعطیل هستند.

همچنین برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها ممنوع است.

باشگاه های ورزش های پربرخورد، کافه، قهوه خانه و چایخانه، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی نیز بر اساس این دستورالعمل به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

تجمعات بیش از ۱۰ نفر در تهران ممنوع شد

براساس اطلاعیه امروز شرکت سرمایه‌گذاری شفادارو، با مصوبه استانداری تهران برگزاری تجمعات بیش از ۱۰ نفر در این استان ممنوع شده است.

به گزارش رکنا، پیشتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت کرونا در تهران در نامه‌ای به استاندار تهران خواستار تعلیق هرگونه جشنواره، فعالیت‌های نمایشگاهی و تجمعات بالای ۱۰ نفر (مراسم‌های رسمی و غیررسمی عروسی و ترحیم) در استان تهران شده بود

استاندار تهران خبر داد؛
اعمال محدودیت های یک هفته ای در استان تهران
استاندار تهران از اعمال محدودیت های یک هفته ای در این استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باشگاه‌های ورزشی بدنسازی و پر برخورد، شهربازی، استخرهای سرپوشیده و فعالیت‌های آبی و مراسم عمومی مانند ترحیم، عروسی و همایش‌ها در استان تهران به مدت یک هفته تعطیل است.

وی گفت: ستاد مقابله با کرونا استان تهران به طور جدی بر اجرای مصوبات نظارت دارد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

استاندار تهران گفت: این تصمیمات در پی بررسی‌های علمی و کارشناسی ستاد مقابله با کرونا استان تهران و تأیید آن در کمیته انتظامی و اجتماعی و امنیتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شده است.

محسنی بندپی گفت: ممکن است، در صورت تشدید شیوع بیماری پس از یک هفته شاهد تمدید تعطیلی‌ها باشیم، اما تصمیم گیری در این خصوص به میزان شیوع بیماری و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مرتبط است.

عصر ایران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها