رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504153

زمان کشف واکسن ایرانی کرونا اعلام شد

ساعت 24 -سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور آقای ستاری در جلسه امروز این کمیسیون، از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای کشف واکسن کرونا تا آذرماه خبر داد.

style="text-align:justify">حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 24 تیر) این کمیسیون، گفت: آقای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور میهمان جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون بود.

وی در همین راستا افزود: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این جلسه گزارشی درباره اقدامات انجام شده در مورد تحقق شعار سال (جهش تولید) و عملکرد شرکت‌های دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس، بیان داشت: در ادامه جلسه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از تلاش شرکت‌های دانش بنیان برای تولید واکسن کرونا خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا آذرماه امسال واکسن این ویروس کشف شود.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه آقای ستاری خبرهای خوبی از بازگشت نخبگان به کشور ارائه کرد، اظهار داشت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت که این موضوع را یکی از برنامه‌های اساسی این معاونت برشمرد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها