رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504171

پارلمان اوکراین در پی قانونیکردن قمار است

ساعت 24 -پارلمان اوکراین امروز به تصویب لایحه‌ی قانونی کردن صنعت قمار به‌منظور کمک به اقتصاد و بودجه‌بندی سالانه در کشور پرداخت.

style="text-align:justify">به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، پارلمان اوکراین با ۲۴۸ رأی موافق امروز به ارائه و تدوین لایحه‌ای قانونی پرداخت که صنعت قمار را در این کشور قانونی خواهد کرد.

گفتنی است که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین هنوز این سند را امضا نکرده است.

قانونگذاران در پارلمان اوکراین اظهار کرده‌اند که این مصوبه پس از امضای رئیس جمهور و انتشار در رسانه‌های رسمی، اجرایی خواهد شد. دولت اوکراین نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که لایحه‌ی قانونی شدن صنعت قمار در کشور که از سال ۲۰۰۹ ممنوع شده بود، به‌طور متوسط سالیانه ۴۰۰ میلیون دلار به بودجه کشور می‌افزاید و موجب رشد تولید ناخالص داخلی به میزان یک‌درصد شده است.

طبق این قانون، منحصراً هتل‌ها مجاز به انجام چنین فعالیت‌هایی هستند. هم‌چنین فقط افراد بالای ۲۱ سال مجاز به فعالیت در این حوزه خواهند بود. این قانون پیشنهاد ایجاد یک کمیسیون ویژه به عنوان یک نهاد تنظیم‌کننده ایالتی را شامل می‌شود. بودجه‌ی به‌دست آمده از این صنعت نیز در فعالیت‌ها و اقدامات حمایتی ورزشی، آموزشی و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی استفاده خواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها