رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504280

وکیل برانکو تهدید کرد: یا پول دهید یا محروم شوید

ساعت24- دارو بوسیچ، وکیل برانکو درباره مطالبات مرد کروات از پرسپولیسی‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

بحث مطالبات برانکو و مربیان کروات از باشگاه پرسپولیس حاشیه ساز شده و در روزهای گذشته این موضوع بازتاب زیادی در رسانه های بین المللی داشته است.

پس از اینکه مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد، می‌خواهیم مطالبات برانکو را اقساطی پرداخت کنیم، این موضوع با واکنش تند دارو بوسیچ، وکیل برانکو همراه شد. او بیان کرد: هیچ توافقی بین باشگاه پرسپولیس و برانکو صورت نگرفته و پرداخت مطالبات به صورت اقساطی را نمی‌پذیریم. مدیران پرسپولیس نمی‌توانند پیشنهاد دیگری بدهند و ما منتظر هستیم تا باشگاه پول را پرداخت کند. پرسپولیس باید طلب موکین ما را پرداخت کند نه برای توافق پیشنهاد جدیدی بدهد. در پرونده همه چیز مشخص است، پرسپولیسی‌ها یا باید پول بدهند یا با محرومیت مواجه شوند.

دارو بوسیچ تاکید کرد: کمیته انضباطی فیفا چهارشنبه هفته قبل به باشگاه پرسپولیس دستور داد که تمام بدهی به برانکو و دستیاراش را پرداخت کند و مدرک این پرداخت را در ۶ روز به این مرجع ارسال کند. دیروز (سه شنبه) مهلت ۶ روزه به پایان رسیده و امروز (چهارشنبه) کمیته انضباطی فیفا مراحل ایجاد محرومیت را برای پرسپولیس آغاز می‌کند. بیشتر از این نیاز به توضیح من نیست و در فیفا تمامی این مراحل توضیح داده شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها