رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 504393

ترامپ مدیر جدید کمپین خود را انتخاب کرد

ساعت 24-تنها سه ماه و نیم مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، رئیس جمهوری این کشور "بیل استپین" را به عنوان مدیر جدید کمپین انتخاباتی خود معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اواخر روز چهارشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: بسیار خرسندم که اعلام کنم بیل استپین به سمت مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ ترفیع یافت. "برد پارسکیل" که برای یک مدت طولانی با من بود و استراتژی‌های دیجیتال و داده‌های ما را رهبری کرده در این سمت خواهد ماند و همزمان یکی از مشاوران ارشد این کمپین انتخاباتی نیز خواهد بود.

ترامپ تاکید کرد که باور دارد تیمش نهایت تلاش خود را برای پیروزی متوالی این کمپین در انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد داد.

وی افزود: هر دو نفر نقش پررنگی در پیروزی تاریخی ما در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی داشتند و من به دنبال پیروزی بزرگ و مهم دیگر برای دومین دور متوالی در کنار این اشخاص هستم. همزمان با اینکه میزان حمایت‌ها از ما در نظرسنجی‌ها به سرعت رو به افزایش است، اوضاع اقتصاد رو به بهبودی است، واکسن و درمان بیماری کووید ۱۹ به زودی کشف می‌شود و آمریکایی‌ها خیابان‌ها و جوامعی امن می‌خواهند، این بار پیروزی در این انتخابات بسیار راحت‌تر خواهد بود.

براساس پایگاه خبری پولتیکو، استپین که رابطه نزدیکی با جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ دارد، در سال ۲۰۱۶ میلادی به کمپین انتخاباتی رئیس جمهوری پیوست. وی در سال ۲۰۱۷ میلادی مدیر سیاسی کاخ سفید شد در حالی که اخیرا معاون مدیر کمپین انتخابتی ترامپ شده بود.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برای تاریخ سوم نوامبر برنامه‌ریزی شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها