رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506647

فابرگاس: آرسنال بیش از چلسی به این قهرمانی نیاز دارد

ساعت24-هافبک اسپانیایی می گوید تیم مایکل آرتتا بیش از چلسی نیاز به قهرمانی در جام حذفی انگلیس دارد.

به نقل از دیلی تلگراف، دو تیم فوتبال چلسی و آرسنال فردا شب در فینال جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر هم قرار می گیرند.

هر دو تیم در حالی به نبال کسب اولین جام خود هستند که فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی و مایکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال تاکنون جامی به دست نیاوردند و یکی از این دو مربی برای اولین بار قهرمانی را به عنوان مربی تجریه خواهد کرد.

سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی یکی از بازیکنانی است که برای هر دو طرف بازی کرده است. او درباره حضور در چلسی بعد از سالها بازی برای آرسنال گفت: حضور در چلسی چیزی است که من هرگز در زندگی خود پشیمان نخواهم شد. در واقع کاملاً برعکس. من همیشه در مورد چلسی و زمان خود در چلسی به خوبی صحبت خواهم کرد که شاید بهترین تصمیم حرفه ای من در زندگی باشد. وقتی با آرسنال بودم هرگز باور نمی کردم بتوانم آنچه را که نسبت به چلسی حس کردم را تجربه کنم. این به نظر غیرممکن بود اما زیبایی فوتبال همین است. وقتی این شانس را به دست آوردم هیچ وقت فکر نمی کردم آنجا خیلی خوشحال باشم و بسیار موفق باشم و با هواداران آنها بسیار قدردانی و احساس خوب کنم. بنابراین اکنون من از هر دو باشگاه به طور مساوی پشتیبانی می کنم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آرسنال برای بازی فردا بیش از چلسی به قهرمانی نیاز دارد. چلسی تیمی است که معمولا در هر فصل یک قهرمانی به دست می آورد ولی در آرسنال اینطور نیست و آنها چند سالی است که جام نیاوردند و قطعا بیش از چلسی به آن نیاز دارند. من فکر کنم بازی فردا بازی نزدیک و جذابی خواهد بود که تفکرات دو مربی جوان را نشان می‌دهد که می خواهند موفقیت کسب کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها