رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506654

روایت غمناک گلر آرسنالیها از شرایط بد اقتصادی خانواده‌اش

ساعت24-امیلیانو مارتینز که با مصدومیت لنو عملکردی عالی در آرسنال را به ثبت رسانید، از شرایط سخت اقتصادی خانواده‌اش سخن گفت.

وقتی برند لنو، گلر خوب آلمانی‌ها به شدت مصدوم شد عده‌ای گمان کردند که با وجود ضعف خط دفاعی آرسنال، این تیم با مشکل بزرگی روبه‌رو خواهد شد.

اما امیلیانو مارتینز به قدری درخشان ظاهر شد که نه تنها جایگزینی فوق‌العاده برای لنو لقب گرفت بلکه عده‌ای ادعا کردند که این گلر آرژانتینی از گلر آلمانی هم بهتر است.

سیوهای امیلیانو مارتینز در بازی‌های آرسنال با وجود اشتباهات خط دفاعی باعث شد تا توپچی‌ها عملکرد مثبتی داشته باشند و در اواخر لیگ برتر به ثبات خوبی دست یابند.

این تیم در نهایت با 56 امتیاز توانست خود را به رده هشتم جدول برساند و فینالیست جام حذفی نیز شود. آرسنال می‌تواند با قهرمانی در این رقابت خود را به لیگ اروپا نیز برساند.

درخشش‌ گلر آرژانتینی به اندازه‌ای بود که برخی از کارشناسان ادعا کردند که او باید به گلر آلبی سلسته بدل شود و بتواند ضعف آرژانتینی‌ها در خط دروازه را جبران کند.

امیلیانو مارتینز که از ایندیپندینته آرژانتین کارش را آغاز کرد در سن 17 سالگی به پیشنهاد آرسنالی‌ها بله گفت.

او 2 سال در آکادمی آرسنال بازی کرد و در سال 2012 به تیم اصلی آرسنال رسید. از آن تاریخ به بعد به تیم‌های زیادی در انگلیس قرض داده شد ولی در نهایت در سال 2020 با مصدومیت لنو توانست توانایی‌ها خود را پس از 8 سال به دنیا نشان دهد.

مارتینز که حالا بر سر زبان‌ها افتاده روایتی غمناک از شرایط بد اقتصادی خانواده‌اش را به زبان آورد تا سوژه رسانه‌های اروپایی شود.

مارتینز در خصوص شرایط اقتصادی خانواده‌اش و پیشنهاد آرسنالی در سال 2010 اظهار داشت:‌ خانواده‌ام به شدت با مشکلات اقتصادی روبه‌رو بودم. موقعی که پیشنهاد آرسنال به دستم رسید برادر و مادرم کاملا اشک می‌ریختند. آنها به من می‌گفتند خواهش می‌کنیم که نرو!

وی ادامه داد: اما من پدرم را نیمه‌های شب در حالت گریان دیدم که نتوانسته بود قبض‌های خانه را پرداخت کند. به همین خاطر من جوابم به آرسنالی‌ها بله شد. من به آرسنال رفتم تا خانواده‌ام زندگی بهتری داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها