رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506739

امروز و فردا در کدام استان‎ها باران میبارد؟

ساعت24-یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.

فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب امروز و فردا در برخی مناطق آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس و جنوب سیستان بلوچستان رگبار باران همراه رعد و برق در کنار وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه و سه شنبه هم با نفوذ جریان‌های شمالی از سوی دریای خزر، استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات البرز، شمال آذربایجان شرقی با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش شدید باد روبه‌رو می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در طول هفته با کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای هوا روبه‌رو خواهیم بود که هوا خنک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دریای خزر در هفته جاری مواج خواهد شد، تصریح کرد: چهارشنبه سواحل دریای خزر و ارتفاعات خراسان شمالی بارش‌های پراکنده دارند و در باقی مناطق با جوی پایدار را پیش‌بینی می‌کنیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از اواخر وقت روز یکشنبه تا پایان هفته در شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل با وزش شدید باد روبه‌رو خواهیم بود که این مساله با خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز شرق خلیج فارس مواج می‌شود، تصریح کرد: تهران بعدازظهر امروز با آسمانی کمی تا نیمه ابری روبه‌روست و احتمال رعد وبرق و بارش پراکنده را امشب هم خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان با بیان اینکه تهران در هفته آتی با کاهش جزیی دما روبه‌رو خواهد بود، خاطرنشان کرد: بیشینه دما امروز به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها