رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506756

آمریکایی ها از ترامپ راضی هستند

ساعت24-بر اساس یک نظرسنجی جدید مشخص شد که قریب به دو سوم از آمریکایی‌ها از رسیدگی ترامپ به سه موضوع مهم که کشور با آنها روبروست، ناراضی هستند.

در این نظرسنجی که توسط موسسه ایپسوس/شبکه خبری ای.بی.سی نیوز انجام شد، قریب به دو سوم از آمریکایی‌ها از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور در مواجهه با سه مساله مهم یعنی پاندمی کروناویروس، ناآرامی‌های سراسری علیه نابرابری نژادی و روابط با روسیه ناراضی هستند و این عدم رضایت در حالی است که تنها کمتر از سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری نوامبر باقی مانده است.

بر اساس این نظرسنجی جدید، میزان رضایتمندی از ترامپ بابت نحوه عملکردش به اعتراضات علیه نابرابری نژادی و روابط با روسیه به ۳۶ درصد کاهش یافته است. همچنین میزان رضایتمندی از وی درباره رسیدگی به کرونا ویروس نیز روی عدد ۳۴ درصد است.

در این نظرسنجی همچنین مشخص شد، میزان حمایت‌های جمهوری خواهان از نحوه رسیدگی رئیس جمهوری به کروناویروس روی عدد ۷۴ درصد، درباره اعتراضات ۷۸ درصد و درباره روابط با روسیه ۸۰ درصد است. اما دموکرات‌ها نظر دیگری دارند و میزان رضایتمندی آنها از عملکرد ترامپ درباره پاندمی کرونا،‌ ناآرامی‌ها و روسیه به ترتیب هفت، ‌هشت و هشت درصد است.

همچنین تقریبا یکی از پنج جمهوری خواه (۲۶ درصد) از عملکرد ترامپ نسبت به کروناویروس، ۲۲ درصد نسبت به اعتراضات و ۲۰ درصد نسبت به روسیه ناراضی هستند در حالیکه این میزان در میان دموکرات‌ها از هر ۱۰ نفر، ۹ نفر است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها