رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506757

بیشترین حجم معاملات سهام در ۱۱ مرداد مربوط به کدام نمادهاست؟

ساعت24-امروز (۱۱ مرداد) بازار سرمایه کار خود را با رشد ۲۶ هزار واحد آغاز کرد.

امروز شنبه (۱۱ مرداد) بازار سرمایه در اولین روز معاملات هفته کار خود را با رشد آغاز کرد.بازار متعادل آغاز به کار کرده است و فشار فروش نسبی در نمادهای بزرگ در ابتدای معاملات محسوس است.

نمادهای فولاد، فملی و پارسان بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای شبندر، شپنا و وبصادر بیشترین اثرمنفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

بانکی‌ها امروز با معاملاتی نوسانی شروع به داد و ستد کردند. وسینا و وپاسار با افزایش قیمت داد و ستد می‌شوند. وبصادر از نمادهای پر عرضه‌ی گروه است. وپارس، وتجارت و ونوین از جمله نمادهای متعادل اند.

در گروه فلزات اساسی هم افزایش تقاضا را در اکثر نمادها شاهد هستیم. فزرین، کاوه، فاسمین، فسپا،میدکو،کیمیا، فایر، فپنتا، فنوال و فلوله با افزایش قیمت همراه اند. فملی و فولاد متعادل اند.

نفتی‌ها در اکثر نمادهای خود تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می‌کنند. شسپا و شرانل مورد توجه گروه اند. شبهرن و شاوان با افت قیمت همراه اند. شپنا، شبندر، شبریز، ونفت و شراز متعادل معامله می‌شوند.

رایانه ای‌ها امروز پر تقاضا داد و ستد می‌شوند. مرقام، سپ، تاپکیش، مفاخر، مداران، افرا و رکیش با افزایش قیمت همراه اند. آپ، رتاپ و رانفور مثبت و متعادل اند.

در ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۶ هزار و ۷۹۰ واحدی (۱.۴ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۹۳۱ هزار واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۱.۱ درصدی مواجه شد. آخرین قیمت ۳۲۹ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۴ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند و نمادهای وغدیر،فولاد و فملی در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها