رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506813

پسرِ پرسپولیس سد راه شاگردان گل‌محمدی

ساعت 24 - تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت 19:35 امروز (شنبه) در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.روح‌الله باقری در دقیقه 5 برای نساجی و علی علیپور در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند.

dir="RTL">ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر (نوید) عاشوری، فرزاد (حسین) زامهران، سیدمحمد میری (63 - رحمان جعفری)، روح‌الله باقری (85 - حسین کیانی) و محمدمهدی نظری (67 - امیرحسین باباگلی).

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (87 - سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی (60 - امیر روستایی) و علی علیپور.

نیمه اول:

دقیقه 5: اولین موقعیت جدی این بازی را روح‌الله باقری با یک شوت سرکش و زیبا از روی خط محوطه جریمه وارد دروازه رادوشویچ کرد تا تیم میزبان را پیش بیندازد.

دقیقه 18: فرار علی علیپور روی پاس در عمق بشار رسن، این بازیکن را داخل محوطه نساجی صاحب توپ کرد که برخورد او با علیرضا حقیقی را داور مسابقه خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه 19: پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را علیپور تبدیل به گل مساوی بازی کرد.

دقیقه 38: پاس در عمق نوراللهی توپ را پشت مدافعان نساجی به علیپور رساند که شوت این بازیکن راهی به دروازه نساجی پیدا نکرد.د

قیقه 40: مجتبی بیژن به دلیل خطا روی عبدی اولین کارت زرد بازی را از حمید حاج‌ملک دریافت کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 55: امید عالیشاه روی حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در داخل محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که پاس کات‌بک این بازیکن را ممشلی از مقابل پای عبدی دور کرد.

دقیقه 56: کرنر ارسالی عالیشاه را کنعانی‌زادگان به شکلی خطرناک از روی دروازه نساجی راهی اوت کرد.

دقیقه 60: محمود فکری هم از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 69: شوت سرکش و محکم محمدحسین کنعانی‌زادگان را علیرضا حقیقی به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 70: ارسال مهدی شیری پس از عبور از حقیقی و مدافعان نساجی روی سر شجاع خلیل‌زاده فرود آمد که ضربه این بازیکن با بی‌دقتی راهی اوت شد.

دقیقه 79: نفوذ مهدی شیری و ضربه این بازیکن را حقیقی بار دیگر برگشت داد و در ادامه هم ضربه عالیشاه با برخورد به مدافعان نساجی به کرنر رفت.

دقیقه 2+90: شوت خطرناک علیپور از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

تیم پرسپولیس با تساوی در این مسابقه 63 امتیازی شد و پس از هفت پیروزی متوالی در لیگ برتر، سرانجام نوار پیروزی‌های این تیم پاره شد. محمود فکری و تیمش نیز پس از تساوی هفته گذشته مقابل استقلال، این بار مقابل پرسپولیس نیز تن به تساوی دادند تا با 33 امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی بمانند.

علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم نساجی که سابقه عضویت در پرسپولیس را دارد و نزد هواداران این تیم به پسر پرسپولیس شهرت دارد، با عملکرد خوب خود در این بازی مانع برتری شاگردان گل‌محمدی شد و بارها دروازه تیمش را نجات داد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها