رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 506825

کواکبیان:میرسلیم اگر در باره قالیباف حرف داشت، چرا با او در یک لیست ائتلافی حضور پیدا کرد؟

ساعت 24- مصطفی کواکبیان:در رابطه با مباحثی که آقای میرسلیم این اواخر [در باره پرداخت وجه برای منتفی شدن تحقیق و تغحص از شهرداری]مطرح کردند، سه اشکال اساسی دارد؛ اول اینکه او چرا زمان بررسی پرونده‌ها در شورای نگهبان، این مسئله را عنوان نکرد؟ آن زمان جا داشت که این موضوع مطرح شود؛ شورای نگهبان هم می‌گوید: «ما هیچ سندی نداشتیم».

جالب است یکی از مسئولان قوه قضائیه گفت: «این پرونده، محکومیتی ندارد» و البته حرف درستی هم بود؛ چون هیچ‌گاه، دادگاه او را نخواسته که محکوم بشود یا نشود.‌
اشکال دوم این بود که شما [میرسلیم] به هر دلیلی، این موضوع را در شورای نگهبان مطرح نکردید،‌ پس چرا با هم در یک لیست، ائتلاف کردید؟ اگر واقعا برای شما، مسئله مهم و اصلی بود چرا لیست مشترک دادید؟ اشکال سوم هم این بود که اگر واقعا آقای میرسلیم، سندی دارد باید بحث اعتبارنامه‌ها را جدی می‌گرفت.
‌آقای میرسلیم سکوت کرد و وقتی دعواهای داخلی خودشان شروع شد و آقای میرسلیم به عنوان کاندیدای ریاست مجلس رأی نیاورد، این بحث‌ها را مطرح کرد. با این حال معتقدم هیچ اشکالی ندارد. اگر او اسنادی را درباره این ۶۵ میلیارد رشوه دارد، قوه قضائیه حتما باید بررسی کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها