رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507297

اسماعیلی: قوه قضاییه در برخورد با جامعه مطبوعاتی اصلاح رویه و بازنگری داشته است/ حدود ۶۰ هزار نفر از زندانیان ما در مرخصی هستند

ساعت24-سخنگوی قوه قضاییه گقت: قوه قضاییه در برخورد با بخش‌های مختلف من جمله جامعه مطبوعاتی اصلاح رویه و بازنگری داشته است.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در برنامه چاپ اول شبکه خبر، ایام فرخنده و خجسته و میلاد امام هادی علیه السلام، عید سعید غدیر را به همه مردم جامعه اسلامی و همچنین روز خبرنگار را به جامعه خبری تبریک گفت و برای همه خبرنگاران در انجام رسالت و ماموریت اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق و شفاف برای مردم آرزوی توفیق کرد.

وی با تسلیت حادثه تلخ انفجار در بیروت به مردم کشور دوست و برادرمان لبنان، تصریح کرد: برای جانباختگان این حادثه آرزوی رحمت و غفران و برای بازماندگان آن‌ها صبر و برای مجروحین آرزوی شفای عاجل را دارم و امیدوارم که جهان بشریت شاهد این قبیل اعمال در آینده نباشد.

سخنگوی قوه قضاییه بیان داشت: قوه قضاییه در برخورد با بخش‌های مختلف من جمله جامعه مطبوعاتی اصلاح رویه و بازنگری داشته است و سعی کردیم سختگیرانه برخورد نکنیم البته چک سفید امضا هم به کسی نداده‌ایم. رویه قضایی در برخورد با تخلفات توام با مداراست.

اسماعیلی گفت: در مورد وضعیت زندان‌های ما، بعضا در رسانه‌های معاند تحریف صورت میگیرد در حالیکه ما در این مورد نسبت به بسیاری از کشور‌های مدعی جلوتر هستیم. سفیر استرالیا با زندانی که اعمال مجرمانه‌‍ای در کشور ما انجام داده و تبلیغ می‌شد اوضاع جسمی خوبی ندارد ملاقات داشت. بعد از دیدار سفیر مصاحبه کرد و گفت این فرد در سلامت کامل است و شرایط نگهداری وی مطلوب بود، پس از این صحبت‌ها برخی از مدعیان حقوق بشر از سفیر استرالیا انتقاد کردند که چرا این حرف‌ها را زدی.

سخنگوی دستگاه قضا افزود: امروز حدود ۶۰ هزار نفر از زندانیان ما در مرخصی هستند و از صدهزار نفر با عنایت مقام معظم رهبری و عفوی که در عید گذشته داده شد تعدادی ازاد شدند و از تسهیلات قانونی استفاده کردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها