رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 507339

در کنار بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان برای خبرنگاران هم تدابیر ویژه اتخاذ شود

ساعت24-رییس خانه مطبوعات کشور گفت فروتنی و تواضع در مقابل مردم ،صفت بسیار پسندیده ای است و مدیران و مسئولان همواره در مقابل مردم باید تواضع داشته باشند و اگر اینطور باشد این عزیزان از صدّیقین هستند.

در کنار بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان برای خبرنگاران هم تدابیر ویژه اتخاذ شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان دکتر مصطفی کواکبیان رئیس خانه مطبوعات کشور امروز صبح در جمع اهالی رسانه در استانداری سمنان گفت صداقت برادر عدالت است و اگر می خواهیم که شیعیان امام علی (ع) باشیم باید صداقت و عدالت در کار داشته باشیم.

خبرنگاران رویکردهای ذهنی خود را وارد خبر نکنند و این امر در ترویج دروغ در عرصه خبررسانی بسیار تاثیر گذار است.

خبرنگاران به طور حتم صفت صداقت را ملاک کار خود قرار دهند و رکن چهارم دموکراسی در یک قرن پیش را رسانه عنوان کردند و با ورود فضای مجازی این تاثیرگذاری افزایش یافته است.

خبررسانی تلنگر زیادی را برای مسئولان دارد و خبرنگاران با صداقت بهتر رشد می کنند و باید این رویه مهم را ملاک کار خود قرار دهند.

امسال به دلیل کرونا مراسم روز خبرنگار به این سبک برگزار شد و هدیه ای از طرف استانداری سمنان تدارک دیده شد که به زودی تقدیم می شود.

در وضعیت کرونا باید به خبرنگاران نگاه ویژه ای شود و مدیران و مسئولان تسهیلات ویژه ای را برای این قشر از جامعه تدارک ببینند.

در بحث امنیت شغلی خبرنگاران باید نگاه ویژه شود و برای بیمه و اقتصاد این عزیزان باید تلاش شود و به دلیل مشکلات نشریات ، شاهد تعدیل نیروی اصحاب قلم‌ در برخی روزنامه های کشور هستیم.

شغل خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان آور است و یک دلهره خاصی در این شغل وجود دارد.

در کنار بحث متناسب سازی حقوق بازنشستگان ، برای خبرنگاران هم تدابیر ویژه اتخاذ شود.

در فصل جدید خانه مطبوعات استان امیدواریم اتفاق های خوبی روی دهد و برنامه های قابل طرح با تلاش مدیر جدید خانه مطبوعات در گام اجرایی قرار گیرد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در صورت صلاحدید به دستگاه های اجرایی دستور دهند تا با خبرنگاران در بخش های مختلف همراهی داشته باشند.

مسئولان جلسات پرسش و پاسخ ماهیانه در قالب اتاق خبر برگزار کنند.

اقدام های خوبی در ارتباط با هشت محور توسعه اقتصادی استان انجام شد و عملکرد مسئولان مطلوب است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها