رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507341

دستور پیگیری در مورد برخورد ماموران اجرائیات شهرداری با فروشنده میوه صادر شد

ساعت24- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به انتشار فیلم برخورد ماموران اجرائیات شهرداری با یک وانت پیکان فروشنده میوه واکنش نشان داد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به انتشار فیلم برخورد ماموران اجرائیات شهرداری با یک وانت پیکان فروشنده میوه واکنش نشان داد.

شهرام کرمی در این باره اظهار کرد: اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ماموران اجرائیات شهرداری اقدام به مصادره میوه‌های یک وانت پیکان فروشنده در بلوار زن کرمانشاه کرده و آن‌ها را به وسیله نقلیه خود منتقل می‌کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه این اقدام ماموران اجرائیات شهرداری در انظار عمومی و افکار رسانه‌ای هم بازتابی منفی داشته، براین اساس دستور پیگیری موضوع تا روشن شدن زوایای قضیه را صادر کرده ایم.

دادستان کرمانشاه افزود: در این راستا، طی نامه‌ای از فرمانده پلیس امنیت انتظامی استان خواسته ایم تا عوامل این اقدام را شناسایی کرده و تحقیقات لازم ظرف ۷۲ ساعت دراین باره صورت گیرد.

وی تاکید کرد: همچنین دستور داده شده تا راننده وانت پیکان مذکور هم شناسایی و به دادسرای استان دعوت شود تا اگر از ماموران اجرائیات شکایتی دارد، آن را طرح کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها