رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507402

برنامه‌ریزی گل محمدی عالی بود

کامیابینیا: با یک قهرمانی دیگر جواب توهین کنندگان را دادیم

ساعت 24- کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم هنوز به دنبال قهرمانی‌های بیشتر هستند.

یکی از ستاره های پرسپولیس در سالهای گذشته که سهم بزرگی در رقم خوردن چهار قهرمانی لیگ برتر داشت، کمال کامیابی نیا است. هافبکی که به گتوزو در جمع سرخپوشان مشهور شده است. این بازیکن با اینکه به خاطر مصدومیت در بخشی از بازی ها غایب بود اما در نیم ‌فصل دوم توانست به میدان بازگشت و توانایی‌های خود را ثابت کند. کمال در مورد شرایط اخیر و رقابت های باقیمانده پرسپولیس به صحبت پرداخت که می خوانید:

بازی با نساجی پر از بدشانسی بود
به عقیده من در دیدار با نساجی تیم ما چند بار دچار بدشانسی شد. همان دقایق اول به آن شکل گل خوردیم و از سوی دیگر، چمن ورزشگاه باعث شد یک نیمه را از دست بدهیم. در نیمه دوم که شرایط خیلی خوبی داشتیم، به خاطر بدشانسی همه موقعیت های مان از دست رفت وگرنه عملکرد تیمی مان عالی بود و همه بازیکنان بهترین روز خود را سپری کردند اما در گلزنی نتوانستیم به اندازه کافی موفق باشیم.

خدا را شکر که برگشتم
باید همین جا خداوند را شکر کنم که توانستم در بهترین شرایط خودم به بازی‌ها برگردم. کرونا واقعاً نجاتم داد زیرا بازی ها حدود سه ماه تعطیل شد و من در این مدت تلاش کردم تا کتف و دست خود را قوی کنم و در بهترین شرایط ممکن به رقابت ها برگشتم. حالا هم با کمک یحیی گل محمدی و همکارانش توانستم جایگاه خودم در ترکیب اصلی را حفظ کنم و کمک حال پرسپولیس باشم.

برنامه ریزی گل محمدی عالی بود
شاید در مورد مسائل زیادی در این فصل صحبت کرده باشیم اما بدون تردید یکی از مهم ترین اتفاقاتی که رخ داد و پرسپولیس را به سمت قهرمانی برد، برنامه‌ریزی درست و اصولی یحیی گل محمدی بود. آقای یحیی در شرایطی که خیلی از تیم‌ها روزی دو جلسه تمرین می‌کردند، فقط یک جلسه تمرین برای ما در نظر می گرفت و اعتقاد داشت بیش از این، باعث افزایش خستگی و خالی شدن بدن ها می شود. دقیقاً همین اتفاق هم افتاد. ما در نیمه دوم بازی های مان بهتر و روان‌تر فوتبال بازی کردیم اما باقی تیم‌ها دقیقا در همان دقایق دچار شرایط بدی شدند و نیمه دوم بازی های خود را از دست دادند. از این رو من فکر می‌کنم این برنامه‌ریزی آقای یحیی بود که پرسپولیس را به سمت قهرمانی کشاند.

با قهرمانی جواب خیلی ها را دادیم
متاسفانه همه دیدند که برخی از تریبون ملی چطور قهرمانی پرسپولیس را مورد توهین قرار دادند و سعی کردند با شوخی‌های بی‌مزه خود، این قهرمانی را لوث کنند. خیلی ها هم در کانال های تلگرامی و فضای مجازی به خصوص صفحات اینستاگرام علیه ما حرف‌ها و حدیث‌های زیادی به راه انداختند اما با کسب یک قهرمانی دیگر، پاسخ همه آنها را دادیم. بار دیگر هم تاکید می کنم هر کسی فکر می‌کند که پرسپولیس بدون تلاش به قهرمانی رسیده، بهتر است نگاهی به جدول بیاندازد تا فاصله با سایر رقبا را به راحتی ببینند.

سه بازی و دو جام دیگر در پیش است
هنوز کار مان در این فصل به پایان نرسیده و باید سه بازی دیگر در لیگ برتر انجام بدهیم و سپس سراغ دو تورنمنت بسیار حساس برویم. ما دست از رسیدن به قهرمانی جام حذفی نمی کشیم و دل مان می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا هم چهره بهتری از خود به نمایش بگذاریم. همچنین 9 امتیاز دیگر از رقابت‌های لیگ را در پیش داریم که کسب پیروزی در هر سه دیدار مهمترین هدف ما به شمار می رود زیرا اصلاً نمی خواهیم رکوردهای این فصل را از دست بدهیم. به همین خاطر با تمام قوا به میدان می‌رویم. اتفاقاً یحیی گل‌محمدی هم تاکید دارد که در هر بازی پیروز شویم و گل‌های زیادی به ثمر برسانیم.

هنوز نگران آینده هستیم
تنها نگرانی و دغدغه ما در کنار مسائل مالی، احکام مربوط به پرونده برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون است. از این دو پرونده مثل تمام هواداران مان هراس هایی داریم اما امیدوارم مدیران باشگاه بتوانند با استفاده از تجربیات خود و همچنین ارتباط هایی که دارند و رساندن فوری پول، این پرونده ها را مختومه کنند وگرنه احتمال دارد شرایط سختی را تجربه کنیم و اتفاقات تلخی برای پرسپولیس رقم بخورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها