رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507451

روحانی: پتروشیمی جزو سرمایه گذاری های مهم است و ظرف ۳ یا ۴ سال پولش را بر می گرداند

ساعت 24-آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت با حضور رئیس جمهور بصورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

خبر
رئیس جمهور پس از استماع گزارش معاون وزیر نفت گفت: رقمی که خرج شده است پول اسکله را هم شامل می شود؟ شما می گویید در کمتر از سه سال پولش را بر می گردانید، همین طور است؟ پتروشیمی جزو سرمایه گذاری های مهم است که ظرف ۳ یا ۴ سال پولش را بر می گرداند و این طرح جزو بزرگترین طرح ها در خاورمیانه است و باعث آبادانی در منطقه است و برای سواحل ما تحول ایجاد می کند. خوشحالیم این طرح بزرگ در استان بوشهر امروز افتتاح می شود.

وی پس از صحبت های استاندار بوشهر نیز اظهارداشت: آمار کرونا در استان شما را که مشاهده می کنیم یک روند با ثبات است، درست است؟

روحانی پس از شنیدن صحبت های مدیرعامل طرح تولید کاتالیست پتروشیمی، گفت: اگر همین کاتالیست را می خریدیم چقدر باید پرداخت می کردیم؟ مخارجی که شما برای این طرح داشتید را تولیدتان در سال اول جبران می کند؟ این مساله مهم است که هم به دانش و خودکفایی می رسیم و هم اینکه شما قبول کردید و پذیرش ریسک نسبت به دانشمندان جوان ما مساله مهمی است. شرکت های دانش بنیان به دانشمندان جوان ما اعتماد کنند.

رئیس جمهور پس استماع مجری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، تصریح کرد: بسیار خوشحالیم این مجتمع با سرمایه فرهنگیان در طول زمان کمی که این طرح شروع شده یعنی از سال 95 که آغاز شده و الان دارد افتتاح می شود و به ثمر نشست. بسیار خوشحالیم و امیدواریم شاهد طرح های اینچنین دیگری باشیم.

این خبر تکمیل می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها