رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 507930

پاسخ احمدی نژادیها به توصیه تلویحی سخنگوی شورای نگهبان به رئیس جمهور سابق

ساعت24-سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود توصیه کرد که چهره‌های سیاسی که قبلا در انتخابات ریاست‌جمهوری ردصلاحیت شده‌اند دوباره ثبت نام نکنند.

div>

چندماه بیشتر تا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم باقی نمانده است و تلاش ها برای راه یافتن به پاستور 1400 از سوی کاندیداهای احتمالی درحال اوج گرفتن است. آن طور که مشخص است محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم نیز قصد دارد تا برای انتخابات سال آینده پا به میدان رقابت بگذارد. با توجه به رد صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات سال ۹۶ و قصد او برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰؛ سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری خود توصیه‌ای انتخاباتی را مطرح کرد که به نظر نمی رسد مخاطب حرف های کدخدایی شخصی به غیر از رئیس دولت سابق باشد.

عباسعلی کدخدایی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بررسی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را آغاز کرده اید، گفت: شورای نگهبان هنوز ورود و اقدام در این زمینه نکرده است. البته توصیه می شود کسانی که در دوران قبل صلاحیت آنها تایید نشده است، در این دوره انتخابات شرکت نکنند.

بلافاصله پس از اتمام نشست سخنگوی شورای نگهبان، کانال تلگرامی دولت بهار، به بازخوانی مصاحبه یک عضو شورای نگهبان پرداخت. در این مطلب به نقل از آیت الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان آمده است؛« بعید نیست صلاحیت یک فرد در دوره ای رد شود و در دوره‌ی بعد تایید شود.»

به نظر می رسد انتشار این مطلب در کانال تلگرامی منتسب به رئیس دولت سابق و آنهم بلافاصله بعد از اظهارات سخنگوی شورای نگهبان، بی ارتباط با مواضع کدخدایی نباشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها