رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508169

آخرین خبر از تعیین قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک

ساعت24-مدیرعامل ایران خودرو از آمادگی تحویل خودرو دنا پلاس توربواتوماتیک به مشتریان خبرداد و گفت : ارسال دعوتنامه به مشتریان منوط به تصویب قیمت نهایی این محصول توسط نهادهای ذیربط است.

فرشاد مقیمی، با بیان این مطلب گفت : فرآیند قیمت‌گذاری سبب تاخیر شده که به محض تصویب قیمت و تکمیل وجه توسط مشتریان، نسبت به تحویل خودرو اقدام خواهد شد.

وی افزود : با همکاری زنجیره تامین، قراراست روزانه 200 دستگاه خودروی دنا پلاس توربو شارژراتوماتیک در ایران خودرو تولیدشود و تاکنون دوهزاردستگاه ازاین محصول تولید وآماده تحویل به مشتریان شده است.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به این که دنا پلاس اتوماتیک از استانداردهای آلایندگی و زیست محیطی مصوب و ملی عبورمی‌کند، خاطرنشان کرد: این خودرو براساس سلیقه مصرف‌کنندگان و بدون بهره‌گیری از مشاوران خارجی و توسط مهندسان ایران خودرو طراحی و تولید شده است.

مقیمی تصریح کرد: حدود هفت هزارو 300 دستگاه خودرو دناپلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک به مشتریان تعهدداریم که با تامین و تدارک قطعات و همکاری زنجیره تامین ، مشکلی در تولید این محصول نداریم و ظرفیت تولید بیش از این اعداد است .

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها