رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508329

صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت

ساعت24-یک مقام مسئول گفت: ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت صورت می گیرد.

به گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، محمد عباسی اعلام کرد: ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت صورت می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، با اعلام خبر فوق افزود: به استناد قوانین و مقررات و اسناد بالادستی از جمله ماده ۳ قانون مقررات صادرات و واردات، بند (ت)، ماده ۶، ماده ۳ آئین نامه اجرایی و مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرایند جدید صدور کارت بازرگانی تغییر یافت.

وی افزود: در گام نخست متقاضیان ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی خود را در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت انجام می‌دهند.

عباسی اظهار داشت: درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی بر اساس استعلام از مراجع ذیربط توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه مربوطه بررسی و تأیید می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان تصریح کرد: پس از آن نتایج استعلام انجام شده از درخواست متقاضیان به سامانه اتاق بازرگانی به صورت سیستمی ارسال می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی، تجار و بازرگانان و تمامی متقاضیان صدور و تمدید کارت بازرگانی از مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خودداری نموده و جهت ثبت نام و تمدید می‌توانند به نشانی www.ntsw.ir مراجعه نمایند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها