رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 51103

آغاز به‎کار نمایشگاه‌های بهاره در سه نقطه تهران

ساعت24- نمایشگاه‌های فروش بهاره از امروز در سه نقطه شهر تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد و در آن عرضه گسترده‌ کالاهای اساسی از سوی دولت صورت می‌گیرد.

آغاز به‎کار نمایشگاه‌های بهاره در سه نقطه تهران
علی فاضلی در حاشیه آغاز به کار رسمی نمایشگاه‌های بهاره در جمع خبرنگاران، گفت: نمایشگاه‌های بهاره در حکیمیه تهرانپارس، پارک ارم و بوستان ولایت از ششم اسفندماه آغاز به کار کرده است و تا پانزدهم اسفندماه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رئیس اتاق اصناف ایران افزود: براساس دستورالعمل وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های بهاره با مدیریت اصناف، ۳۹۰ نمایشگاه در سراسر کشور آغاز به کار کرده‌اند که با استقبال خوب مردم نیز مواجه شده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه‌ها تلاش شده است تا تولیدات داخلی عرضه شود که در سه نمایشگاه تهران به ۳۹۰۰ واحد تولیدکننده به عرضه کالاهای مردم می‌پردازند.

به گفته فاضلی، قیمت کالاهای سبد مصرفی خانوار از جمله گوشت، مرغ و برنج حداقل پنج تا ۱۰ درصد ارزان‌تر از واحدهای سطح شهر است که مردم نیز به راحتی بتوانند مایحتاج شب عید خود را تامین کنند.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: در این نمایشگا‌ه‌ها تولیدات‌ داخلی همچون پوشاک، کیف و کفش و لوازم بهداشتی عرضه می‌شود که حداقل ۱۵ درصد تا حداکثر ۴۰ درصد تخفیف را برای مردم در نظر گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: آن دسته از کالاهایی که تولید داخلی ندارند، بر مبنای قیمت‌های وارداتی، قیمتگذاری شده‌اند، ضمن اینکه بازررسان نیز حضور گسترده‌ای در این نمایشگاه‌ها دارند تا بتوانند در اسرع وقت به شکایات مردم رسیدگی کنند.

فاضلی اظهار داشت: تمامی کالاها پیش از آغاز به کار نمایشگاه به لحاظ کیفی و قیمتی پلمپ شده و مردم می‌توانند نمونه پلمپ‌ شده را با کیفیت و قیمت کالایی که خریداری می‌کنند، مقایسه کنند.
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها