رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 512660

امروز و فردا در این استان‌ها باران میبارد

ساعت24- یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر مناطق کشور پرداخت.

کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی در سراسر مناطق کشور پرداخت و گفت: امروز و فردا در بخش‌هایی از استان گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی و ارتفاعات غرب مازندران بارش باران را خواهیم که در این مدت میزان بارش‌ها در غرب گیلان از شدت بیشتری برخوردار است.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه بارش‌ها در بخش‌هایی از استان گیلان، اردبیل، دامنه و ارتفاعات مازندران، ارتفاعات غرب سمنان و ارتفاعات شرق تهران بارش باران همراه با رعد و برق و رگبار روبه‌رو هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز جمعه در کل کشور جوی آرام و پایدار را خواهیم داشت، اما روز شنبه بازهم در بخش‌هایی از گیلان، اردبیل و ارتفاعات غرب مازندران بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: از نظر شرایط دمایی روز چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوا در سواحل دریای خزر و استان اردبیل کاهش پیدا می‌کند که این کاهش ۴ درجه‌ای خواهد بود.

وی ادامه داد: از امروز تا پایان هفته پدیده غالب در شرق و جنوب شرقی کشورمان به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش شدید باد خواهد بود که این مساله با خیزش گرد و خاک هم همراه خواهد بود.

رفیعی تصریح کرد: دریای خزر نیز و از فردا چهارشنبه تا آخر هفته مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: تهران امروز با آسمانی صاف تا کمی ابری و وزش باد همراه خواهد بود که این شرایط جوی فردا نیز به همین صورت تدوام دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: حداکثر دمای تهران امروز به ۳۰ درجه سانتیگراد و حداقل دمای تهران به ۲۰ درجه سانتیگراد می‌رسد در روزهای آینده با کاهش نسبی دما هوا همراه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها