رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 512818

اظهارات نتانیاهو درباره نتایج توافق با بحرین و امارات

ساعت24-نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان سفرش به واشنگتن تاکید کرد شهروندان اسرائیلی خیلی زود شاهد "ثمره" توافق‌های صلح با امارات و بحرین خواهند بود.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان سفرش به واشنگتن و قبل از بلند شدن هواپیمایش از فرودگاه گفت: سفر "تاریخی‌مان" به واشنگتن به پایان رسید درحالی که سندهای توافق صلح با دو کشور عربی را امضا کردیم. شهروندان اسرائیلی "ثمره" این توافق‌ها را خیلی زود خواهند دید اما این "ثمره" برای نسل‌های آتی نیز باقی می‌ماند. تمام کسانی که در مراسم شرکت کرده بودند می‌دانند که ما "تحول استراتژیکی" را به نفع اسرائیل و به "نفع صلح " محقق کردیم.

وی افزود: به وطن بازمی‌گردم درحالی که سه ماموریت به دوش دارم. اول مبارزه با کرونا. دوم مبارزه با "تروریسم "و سوم ادامه گسترش دایره "صلح".

نتانیاهو در اظهاراتی علیه مقاومت فلسطین مدعی شد: "تعجب نمی‌کنم که تروریست‌های فلسطینی طی حضور من در این مراسم تاریخی اراضی‌مان را هدف موشک‌های خود قرار دادند. آن‌ها می‌خواهند صلح را به عقب برگردانند اما موفق نخواهند شد."

وی افزود: ما تمام کسانی را که دستشان را برای "تجاوز" علیه ما دراز کنند مورد حمله قرار داده و دستانمان را به سمت تمام کسانی که به دنبال "صلح" با ما باشند، دراز می‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها