رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 512868

آهنگ‌های تازه سالار عقیلی و علی زند وکیلی مجوز گرفتند

ساعت 24-دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ظرف هفته گذشته مجوز ۵۹ آلبوم و تک‌آهنگ را صادر کرده است. که در میان این آثار، نام خوانندگانی چون سالار عقیلی، فریدون آسرایی و علی زندوکیلی نیز به چشم می‌خورد.

آثاری که دفتر موسیقی در هفته گذشته به آنها مجوز داده است، شامل پنج آلبوم موسیقی در ژانرهای سنتی (یک آلبوم) و پاپ (چهار آلبوم) و ۵۴ تک‌آهنگ در ژانرهای سنتی (۲ قطعه)، پاپ (۴۳ قطعه) و تلفیقی (۹ قطعه) بوده‌اند.

آلبوم‌های «رودین» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد رضا، «ستاره دنباله‌دار» به آهنگسازی و خوانندگی میثم گودرزی، «نگاه» به آهنگسازی مجید رضازاده و خوانندگی امین عراقی، «سرمازده» به آهنگسازی و خوانندگی میرحسین حسینی و آلبوم موسیقی سنتی «زخمه» به آهنگسازی و خوانندگی مسعود میرزاحمد مجوز انتشار دریافت کرده‌اند.

از میان تک‌قطعه‌هایی که مجوز انتشار آن‎ها صادر شده می‌توان به «عشق» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و آهنگسازی فرید الهامی، «نگار بی‌وفا» به خوانندگی سالار عقیلی و آهنگسازی مسعود تدینی، «نوروز ما» (به پاسداشت طبیعت و نوروز) به خوانندگی محمد رشوند و آهنگسازی رامین عبداللهی، اثر عاشورایی «دیدار» به خوانندگی امیر شیشه‌گران و آهنگسازی فرید نادری، «جمعه بی‌شنبه» به خوانندگی فریدون آسرایی و آهنگسازی پیام شفاهی و «فصل پریشان شدنم» به خوانندگی و آهنگسازی علی زندوکیلی اشاره کرد.

در ۶ ماهه نخست سال جاری، سالار عقیلی برای چهار قطعه دیگر به نام‎های «می‌ترسم»، «مادر» (به مناسبت روز مادر)، «باران بهاری» و «دلبسته شدم» از دفتر موسیقی مجوز دریافت کرده است.

این در حالی است که به نظر می‌رسد میزان درخواست مجوز برای آثار پاپ و تلفیقی بیشتر شده و آثار ارائه شده در حوزه سنتی افزایش پیدا نکرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها